|
Update - foto van jezelf thread!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Vooruit dan maar :)

Ik sta er niet te groot op, dat houdt het voor jullie ook leuk :) |
|
|
| MaGiK54 |
| waar is dat dan ? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
waar is dat dan ? |
Moest stiekem even een vakantiefoto ertussen sneaken.
Dat is vlakbij Dunedin, in Nieuw-Zeeland. Wel gaaf, op een strandje dat eigenlijk niet toegankelijk was (behalve over die rotsen), maar waar een of andere dwaas met teveel geld een tunneltje naartoe heeft laten uithakken. |
|
|
| Yarnie |

ik ben de rechter :toothless |
|
|
| SnuggLe |
Ah nee he Yarnie, waarom doe je mij dit aan op de vroege ochtend??
ZO groot! |
|
|
| kolkiewolkie |
Vrijdag voor een week terug in Dld.
Ik himmel rechts, lynxx een stap meer naar links. |
|
|
| SnuggLe |
LoL, hoeveel fouter kan het? www.partystudent.net
Kom op zeg, iedere gek met een camera noemt zich tegenwoordig partyfotograaf. |
|
|
| kolkiewolkie |
Sja :D !
Maar wel de eerste pic van moi op een Duitse site... gelukkig hebben ze niet zo'n database als flock ;) ! |
|
|
| New Wave |
| Eindelijk een foto waar je er normaal op staat :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Eindelijk een foto waar je er normaal op staat :D |
Ja, je bent een keer niet de minst knappe :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja, je bent een keer niet de minst knappe :p |
Nou.... dat zie ik toch himmel anders :p |
|
|
| jp |
| Waar is die hunkthread voor nodig? er zijn er genoeg hier ;) |
|
|
|
|