return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Pumaz goes trance
View this Thread in Original format
Pumaz
Speciaal voor jullie gemaakt:

http://users.skynet.be/pumaz/Envio_-_Touched_by_the_sun_(Jack_Carter's_oldskool_trancelation_mix).mp3

Commentaar zou heel fijn zijn

EDIT: TA doet raar, je zal de link moeten copy/pasten in uw browser :/
DeSpErAtOs-X
oldskool is et zeker :D

echt ... ten tijde van greece 2000 enzu :)

alejah, aan dat soort trance doet et me denken

kvind et goed ... niet echt iets op aan te merken ... alleen uw lead mag mss ewa meer delay hebben, en kzou de sound op zich nog ewa aanpassen ... en uw bass nog ewa voller ... maar jah, dat maakt et dan weer minder oldskool :p

toch nice, de klank enzu voor zover ik door men hoofdtelefoon ier kan horen op kot :p
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
EDIT: TA doet raar, je zal de link moeten copy/pasten in uw browser :/


komt omdat er een apostrof in je link staat


over je remix:

beter dan het origineel, vind ik, voornamelijk dankzij de geluiden die je hebt gebruikt. klinkt wel niet helemaal afgewerkt.. de baslijn zit te luid in de mix en de main lead is te droog.

over het algemeen een mooi nummer
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
komt omdat er een apostrof in je link staat

Serieus? Ah pech dan :toothless

quote:
beter dan het origineel, vind ik, voornamelijk dankzij de geluiden die je hebt gebruikt.

VST's forever :D

quote:
klinkt wel niet helemaal afgewerkt.. de baslijn zit te luid in de mix en de main lead is te droog.

Ik zal die nog wel aanpassen, nu geen zin :p
Gladius
dl'ing, comment volgt
Gladius
verdienstelijke poging, maar voor mij is deze plaat al min of meer ne klassieker geworden, don't mess with the classics! =)
Ik vind de geluiden nogal kort, in het origineel zijn ze precies meer uitgerokken (of hoe moet ik da zeggen =p). Goeie remix, maar absoluut niet beter dan origineel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement