return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רוצים להשפיע?
View this Thread in Original format
Star
יאאלה
Hydroid
נוגן השבוע בתוכנית של הקופים וכרגע יש בחירת הקהל אז זאת ההזדמנות שלכם להצביע ולהשפיע
TATW #49 Web Vote
ככה נקרא הטרד בפורום מי שלא רשום שירשם ויצביע
ואם אתם רוצים לשמוע שידור חוזר את התוכנית אז

שידור חוזר
forum to vote for
ronsh
קודם כל הצבעתי..שיהיה המון בהצלחה איתי..אתה יודע שכולנו פה מעריכים אותך רק תמשיך ככה....

ודבר שני...תודה רבה אבי...פעם הייתי מאזין לתוכניות האלה
אבל באיזשהו שלב הפסקתי...
לפי הטראק ליסט...אחת החזקות...
חדש של
Andy Moor
Thrillseekers
Vadim Zhukov

והראשון הבוטלג הזה של
Martin Roth's Hands On Keane "This Is The Last Time" [Martin Roth Remix]
חמוד ביותר קיצר חומר חזק למדיייייי


באיזה ימים ושעות יש תתוכנית?
THE_BLUE_DRAGON
Done!!!
:disbelief
Star
quote:
Originally posted by ronsh
קודם כל הצבעתי..שיהיה המון בהצלחה איתי..אתה יודע שכולנו פה מעריכים אותך רק תמשיך ככה....

ודבר שני...תודה רבה אבי...פעם הייתי מאזין לתוכניות האלה
אבל באיזשהו שלב הפסקתי...
לפי הטראק ליסט...אחת החזקות...
חדש של
Andy Moor
Thrillseekers
Vadim Zhukov

והראשון הבוטלג הזה של
Martin Roth's Hands On Keane "This Is The Last Time" [Martin Roth Remix]
חמוד ביותר קיצר חומר חזק למדיייייי


באיזה ימים ושעות יש תתוכנית?


אחלה שמח שהצבעת
עכשיו יש משהו במה שאתה אומר ואני מנחש שהפסקת לשמוע כי התוכנית ירדה טיפה מהאיכות שלה
היו לה כמה תוכניות שממש היו משעממות
אבל כמו שאוהד ""כדורגל לא נוטש את הקבוצה שחרא לה
אני לפחות המשכתי לשמוע וכיום פשוט תענוג לשמוע אותה
כל יום שלישי 22- 00
מיניסטרי אוף סאונד
Glenn-Holmes
טוב לאות הערכה וכבוד גם אני יצביע כמובן

בתור הישראלי הכי ספאמר בפורום ההוא חחח
YuVaL
אני גם הצבעתי
good luck itay.
Star
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement