return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
InterCity vs Joost Van Den Berg 18 feb 2005
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Gott folk! :) ikväll spelar jag ett back-2-back set på ett musik cafe nere i Utrecht tillsammans med Joost Van Den Berg, och det ska streamas! så ifall någon av er är uttråkade och känner för lite skön progressiv/uplifting trance direkt från holland, tuna in på http://145.97.211.252:8000/listen.pls mellan 17:00 och 20:00 ikväll :D

lite gott och blandat kommer det bjudas på, bl.a Fractal Structures nya remix, Kris O'Neils nya låt (från kommande Coldharbour Selections) osv ;)

trevlig helg!
FredAcler
Låter väldigt trevligt, ska helt klart lyssna på detta :):)
Endre

Heh, snacka om att dissa er andra med Passivas 8744595930243 stolek på text.
nz-fan
Hi Peter!

Have fun in the Nederlands!!

greetings
:) / whale
CJ InterCity
quote:
Originally posted by nz-fan
Hi Peter!

Have fun in the Nederlands!!

greetings
:) / whale

thanks britta! :D it was totally mad!:crazy:

@endre
jovars, men det kommer mer folk om dom ser en kändis i stora bokstäver på line-upen ;) var ju en lyckad helg måste jag säga, fast det var lite problem med streamen så jag vet inte om ni hörde nåt (kanske ingen som lyssnade ändå :toothless )
Hauken
streamen funkar inte
CJ InterCity
kan bero på att spelningen var i fredags förra veckan :rolleyes: men tack för intresset :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement