|
InterCity vs Joost Van Den Berg 18 feb 2005
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
Gott folk! :) ikväll spelar jag ett back-2-back set på ett musik cafe nere i Utrecht tillsammans med Joost Van Den Berg, och det ska streamas! så ifall någon av er är uttråkade och känner för lite skön progressiv/uplifting trance direkt från holland, tuna in på http://145.97.211.252:8000/listen.pls mellan 17:00 och 20:00 ikväll :D
lite gott och blandat kommer det bjudas på, bl.a Fractal Structures nya remix, Kris O'Neils nya låt (från kommande Coldharbour Selections) osv ;)
trevlig helg! |
|
|
| FredAcler |
| Låter väldigt trevligt, ska helt klart lyssna på detta :):) |
|
|
| Endre |
Heh, snacka om att dissa er andra med Passivas 8744595930243 stolek på text.
|
|
|
| nz-fan |
Hi Peter!
Have fun in the Nederlands!!
greetings
:) / whale |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by nz-fan
Hi Peter!
Have fun in the Nederlands!!
greetings
:) / whale |
thanks britta! :D it was totally mad!:crazy:
@endre
jovars, men det kommer mer folk om dom ser en kändis i stora bokstäver på line-upen ;) var ju en lyckad helg måste jag säga, fast det var lite problem med streamen så jag vet inte om ni hörde nåt (kanske ingen som lyssnade ändå :toothless ) |
|
|
| Hauken |
| streamen funkar inte |
|
|
| CJ InterCity |
| kan bero på att spelningen var i fredags förra veckan :rolleyes: men tack för intresset :D |
|
|
|
|