|
nieuwe site arise-events
|
View this Thread in Original format
| Freek |
dag lieve mensen. een tijdje geleden hebben we een feestje gehouden bij doornroosje , wij zijn arise .
nu hebben we een nieuwe site en willen weten wat jullie er van vinden.
dus kijk ff www.arise-events.nl .
de groeten freek ,fred ,marc ,menno. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Freek
dag lieve mensen. een tijdje geleden hebben we een feestje gehouden bij doornroosje , wij zijn arise .
nu hebben we een nieuwe site en willen weten wat jullie er van vinden.
dus kijk ff www.arise-events.nl .
de groeten freek ,fred ,marc ,menno. |
Zijn jullie arise? Kennen we niet, leg eens meer uit wat jullie doen want volgens mij zijn er wel mensen die hier geinterreseerd in zijn. |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Freek
dag lieve mensen. een tijdje geleden hebben we een feestje gehouden bij doornroosje , wij zijn arise .
nu hebben we een nieuwe site en willen weten wat jullie er van vinden.
dus kijk ff www.arise-events.nl .
de groeten freek ,fred ,marc ,menno. |
is dit een 'site-check'? Ik weet niet maar ik geloof dat er wat mis is met de css sheets, omdat de Times me om de oren vliegen. En de pixels zijn all over te place. Wie in godesnaam heeft dit gemaakt? :eek: Kleuren zijn ook al zo flets...
Over de feestjes zelf, ik kan er nooit bij zijn aangezien Nijmegen gewoon te ver is voor me... |
|
|
| Opti |
| zit Robin er niet meer bij? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
zit Robin er niet meer bij? |
Robin is gestopt hoorde ik, vanwege meningsverschillen / financieel of weet ik veel wat. Ik weet in ieder geval wel dat toen Robin er nog bijzat er minder gespammd werd :D :D |
|
|
|
|