|
סט פרוגרסיב שלי... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
וואלה סט טוב
טראקליסט שפוגע לי בול בטעם האישי שלי ככה שהיה לי קל להתחבר אליו
מעברים טובים חוץ מבין הקטע הרביעי לחמישי שגם שיפרת במהלך השילוב של שתי הקטעים
לא מסכים עם רומן בכלל
כמו שאמרת רומן ככה אתה אוהב שסטים בסגנון הזה נפתחם
אבל אני למשל קודם כל חושב שהקטע הראשון הוא כלל לא משעמם
קטע טוב
ולדעתך וככה אתה אוהב את זה שקטע הפתיחה מעין נותן תמצית של משתשמע אחרי זה מבחינת סגנון
אני יותר אוהב שהקטע הראשון מהווה נקודת התחלה של הסט ולא דבר מעבר לזה
נקודה שממנה הדי גיי יוצא לריצה שמקדמת אותו כל קטע לנקודה אחרת באותו הקו שהוא דוגל בו בניגון
לפי הגישה שלך ממה שהבנתי מספיק לשמוע תקטע הראשון ואחרי זה הכיוון הכללי ישאר באותו איזור
הגישה שלי היא שהקטע הראשון נותן כיוון רק לגבי לאן ילך הקטע השני
הקטע השלישי כבר יכול ללכת רחוק יותר מהקטע הראשון כי התלות שלו היא רק בקטע השני
כמו שאתה לו ממקסס תקטע השלישי גם עם הקטע הראשון אלא רק עם הקטע השני כך לעניות דעתי צריכה להיות גם התלות הסגנונית שלו
אבל...אני רק די גיי צעיר ומתחיל שמדבר הרבה ועדיין מחכה שגם אני אוכל לשתף אתכם באיזה סט פרידה שלי...חחחחח סתם מוש..לא פרידה.. |
|
|
| m0sh |
| תודה רבה...אולי בכל זאת אני לא יפרוש |
|
|
| Shahar |
תלא חייב לפרוש בגלל הבעיה שיש לך
לא יודע כמה היא מפריעה אבל כשאתה מתקלט אתה לא חייב לשים תאוזניות על הכי חזק
אפשר קצת פחות ועדיין תשמע מה הולך שם.. |
|
|
| Black Dragon |
חמוד קח עצה לחיים
אם יש משהו שאתה אוהב וממש רוצה..אל תעזוב אותו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סט נחמד
פרוגרסיב הוא לא כ"כ הסגנון שלי, אבל שמת פה טראקים שקל להתחבר אליהם...
יש לך מעברים ממש טובים שם, חוץ מאחד שזיהיתי בו איזו טעות קטנה שגם אותה תיקנת מיד...... אבל חפיף.... גם אצלי בכל סט חייב להיות מעבר אחד שהתפקשש :rolleyes:
אמנם חברה שלי הייתה נרדמת בסט כזה, אבל אני אהבתי :D
ואין לך מה לפרוש.... תדבוק במה שאתה אוהב לא משנה מה.....
בדיוק ביום שבת תיקלטתי בגת רימון, ופגשתי שם את אחד הרזידנטים.... שסיפר לי שהוא חירש לגמרי באוזן ימין.... הייתי צריך כל הזמן לצעוק לו לאוזן שמאל כדי לדבר איתו....
(למען האמת, זה היה די משעשע)
אבל הוא לא נותן לזה להפריע לו בעבודה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תודה על הסט!
קצת ווקאליסטי מדי בשבילי.
(צ'יזי)
אבל יש גם דברים טובים.
;) |
|
|
| m0sh |
ואללה רומן אני יעשה לך פתיחה משהו ליגה לפעם הבאה אל תדאג
;)
פשוט השתמשתי במה שרציתי לשים כבר ולא היה לי כוח |
|
|
| skelz |
מוש ישך בחירת טראקים טובה לאללה
מיקסים טובים
ואם זה נעשה ספונטני
בתכנון יכול לצאת ממך סט ברמה של סטודיו אני מאמין
לפי דעתי אל תפרוש.. תעשה מה שאתה אוהב
ותלחם על זה כי אתה טוב בזה
כי אם לא יבואו ימים שאתה כל כך תצטער על דברים שלא עשית או החמצת
תחשוב על זה :) |
|
|
| DjChook |
מצטער שלא הייתי פה לפקח (או להצטרף) לשכונה
מוריד ונגיב
(כאילו שאני יכול להגיב יותר מ
:eyes:
או
:sadgreen:
(
(במקרה של טוב או רע אם לא הבנת שחר) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by skelz
מוש ישך בחירת טראקים טובה לאללה
מיקסים טובים
ואם זה נעשה ספונטני
בתכנון יכול לצאת ממך סט ברמה של סטודיו אני מאמין
לפי דעתי אל תפרוש.. תעשה מה שאתה אוהב
ותלחם על זה כי אתה טוב בזה
כי אם לא יבואו ימים שאתה כל כך תצטער על דברים שלא עשית או החמצת
תחשוב על זה :) |
וואי תודה אחי
עכשיו לא תיקלטתי כבר חודש מעניין מה קורה איתי
:P
נראה לי סט הבא יהיה פאנקי האוס מטורף
תודה על התמיכה...ומי שאמר שיש
DJ
שחירש לגמרי באוזן אחת , אז הוא כבר ממש דפוק לגמרי...קל לדבר לאנשים שלא במצב הזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
וואי תודה אחי
עכשיו לא תיקלטתי כבר חודש מעניין מה קורה איתי
:P
נראה לי סט הבא יהיה פאנקי האוס מטורף
תודה על התמיכה...ומי שאמר שיש
DJ
שחירש לגמרי באוזן אחת , אז הוא כבר ממש דפוק לגמרי...קל לדבר לאנשים שלא במצב הזה |
שורה תחתונה מוש אל תתייאש
טפל בבעיות באוזן שלך כאילו שלא תקלטת מעולםפ
יותר חשוב
תמשיך לתקלט כאילו שמעולם לא היו לך בעיות באוזן |
|
|
| m0sh |
טוב חברה היום אחרי חודש נגעתי בציוד...
נראה לי שהאוזניים שלי השתפרו אבל לא לרמה מדהימה...
אני מסוגל לתקלט בבית שלי בלי בעיה ועם אטמים אני פשוט לא מסוגל...אולי במסיבה בחוץ אטמים יהיו הכרחיים כי הווליום יהיה הרבה יותר חזק...
אבל בקיצור יש מצב אני מארגן סט חדש בקרוב...לא צריך להתאמן
חושב על איזה פאנקי האוס מטורף
:) |
|
|
|
|