return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סט פרוגרסיב שלי... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
וואלה סט טוב
טראקליסט שפוגע לי בול בטעם האישי שלי ככה שהיה לי קל להתחבר אליו
מעברים טובים חוץ מבין הקטע הרביעי לחמישי שגם שיפרת במהלך השילוב של שתי הקטעים
לא מסכים עם רומן בכלל
כמו שאמרת רומן ככה אתה אוהב שסטים בסגנון הזה נפתחם
אבל אני למשל קודם כל חושב שהקטע הראשון הוא כלל לא משעמם
קטע טוב
ולדעתך וככה אתה אוהב את זה שקטע הפתיחה מעין נותן תמצית של משתשמע אחרי זה מבחינת סגנון

אני יותר אוהב שהקטע הראשון מהווה נקודת התחלה של הסט ולא דבר מעבר לזה
נקודה שממנה הדי גיי יוצא לריצה שמקדמת אותו כל קטע לנקודה אחרת באותו הקו שהוא דוגל בו בניגון
לפי הגישה שלך ממה שהבנתי מספיק לשמוע תקטע הראשון ואחרי זה הכיוון הכללי ישאר באותו איזור
הגישה שלי היא שהקטע הראשון נותן כיוון רק לגבי לאן ילך הקטע השני
הקטע השלישי כבר יכול ללכת רחוק יותר מהקטע הראשון כי התלות שלו היא רק בקטע השני
כמו שאתה לו ממקסס תקטע השלישי גם עם הקטע הראשון אלא רק עם הקטע השני כך לעניות דעתי צריכה להיות גם התלות הסגנונית שלו

אבל...אני רק די גיי צעיר ומתחיל שמדבר הרבה ועדיין מחכה שגם אני אוכל לשתף אתכם באיזה סט פרידה שלי...חחחחח סתם מוש..לא פרידה..
m0sh
תודה רבה...אולי בכל זאת אני לא יפרוש
Shahar
תלא חייב לפרוש בגלל הבעיה שיש לך
לא יודע כמה היא מפריעה אבל כשאתה מתקלט אתה לא חייב לשים תאוזניות על הכי חזק
אפשר קצת פחות ועדיין תשמע מה הולך שם..
Black Dragon
חמוד קח עצה לחיים
אם יש משהו שאתה אוהב וממש רוצה..אל תעזוב אותו
HyPeRSoNiC
סט נחמד
פרוגרסיב הוא לא כ"כ הסגנון שלי, אבל שמת פה טראקים שקל להתחבר אליהם...

יש לך מעברים ממש טובים שם, חוץ מאחד שזיהיתי בו איזו טעות קטנה שגם אותה תיקנת מיד...... אבל חפיף.... גם אצלי בכל סט חייב להיות מעבר אחד שהתפקשש :rolleyes:

אמנם חברה שלי הייתה נרדמת בסט כזה, אבל אני אהבתי :D

ואין לך מה לפרוש.... תדבוק במה שאתה אוהב לא משנה מה.....
בדיוק ביום שבת תיקלטתי בגת רימון, ופגשתי שם את אחד הרזידנטים.... שסיפר לי שהוא חירש לגמרי באוזן ימין.... הייתי צריך כל הזמן לצעוק לו לאוזן שמאל כדי לדבר איתו....
(למען האמת, זה היה די משעשע)
אבל הוא לא נותן לזה להפריע לו בעבודה...
THE_BLUE_DRAGON
תודה על הסט!
קצת ווקאליסטי מדי בשבילי.
(צ'יזי)

אבל יש גם דברים טובים.
;)
m0sh
ואללה רומן אני יעשה לך פתיחה משהו ליגה לפעם הבאה אל תדאג
;)

פשוט השתמשתי במה שרציתי לשים כבר ולא היה לי כוח
skelz
מוש ישך בחירת טראקים טובה לאללה
מיקסים טובים
ואם זה נעשה ספונטני

בתכנון יכול לצאת ממך סט ברמה של סטודיו אני מאמין
לפי דעתי אל תפרוש.. תעשה מה שאתה אוהב
ותלחם על זה כי אתה טוב בזה
כי אם לא יבואו ימים שאתה כל כך תצטער על דברים שלא עשית או החמצת

תחשוב על זה :)
DjChook
מצטער שלא הייתי פה לפקח (או להצטרף) לשכונה


מוריד ונגיב

(כאילו שאני יכול להגיב יותר מ

:eyes:

או
:sadgreen:
(

(במקרה של טוב או רע אם לא הבנת שחר)
m0sh
quote:
Originally posted by skelz
מוש ישך בחירת טראקים טובה לאללה
מיקסים טובים
ואם זה נעשה ספונטני

בתכנון יכול לצאת ממך סט ברמה של סטודיו אני מאמין
לפי דעתי אל תפרוש.. תעשה מה שאתה אוהב
ותלחם על זה כי אתה טוב בזה
כי אם לא יבואו ימים שאתה כל כך תצטער על דברים שלא עשית או החמצת

תחשוב על זה :)


וואי תודה אחי

עכשיו לא תיקלטתי כבר חודש מעניין מה קורה איתי
:P

נראה לי סט הבא יהיה פאנקי האוס מטורף

תודה על התמיכה...ומי שאמר שיש
DJ
שחירש לגמרי באוזן אחת , אז הוא כבר ממש דפוק לגמרי...קל לדבר לאנשים שלא במצב הזה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
וואי תודה אחי

עכשיו לא תיקלטתי כבר חודש מעניין מה קורה איתי
:P

נראה לי סט הבא יהיה פאנקי האוס מטורף

תודה על התמיכה...ומי שאמר שיש
DJ
שחירש לגמרי באוזן אחת , אז הוא כבר ממש דפוק לגמרי...קל לדבר לאנשים שלא במצב הזה


שורה תחתונה מוש אל תתייאש
טפל בבעיות באוזן שלך כאילו שלא תקלטת מעולםפ
יותר חשוב
תמשיך לתקלט כאילו שמעולם לא היו לך בעיות באוזן
m0sh
טוב חברה היום אחרי חודש נגעתי בציוד...
נראה לי שהאוזניים שלי השתפרו אבל לא לרמה מדהימה...
אני מסוגל לתקלט בבית שלי בלי בעיה ועם אטמים אני פשוט לא מסוגל...אולי במסיבה בחוץ אטמים יהיו הכרחיים כי הווליום יהיה הרבה יותר חזק...
אבל בקיצור יש מצב אני מארגן סט חדש בקרוב...לא צריך להתאמן
חושב על איזה פאנקי האוס מטורף
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement