|
HD krach
|
View this Thread in Original format
| chjo |
Jag hade en lite tragisk krach på min HD, hade som tur vad backat upp det mesta.. men inte allt, framför allt många utav de filmer många på forumt själva filmat på div. event.
Därför ber jag ödmjukt att hjälpa mig ersätta dessa.. saknar dom så :(
Har ftp som står och tickar.. så känner du dig givmild, så blir jag mkt glad.
Tack på förhand....
laddo.mine.nu
port 48555
Temp
Temp
/chjo |
|
|
| n0bben |
testa om du kan återställa dem med program. hade själv en krash för ett tag sen, lyckades rädda ungefär 90-95% av rubbet.. inklusive partybilder osv..
använde ett program som heter Ontrack EasyRecovery Professional
funkar iofs bara om din hårddisk inte är fysiskt sönder, utan bara t.ex om partitionerna försvunnit eller nåt annat mysko ;\ |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by n0bben
testa om du kan återställa dem med program. hade själv en krash för ett tag sen, lyckades rädda ungefär 90-95% av rubbet.. inklusive partybilder osv..
använde ett program som heter Ontrack EasyRecovery Professional
funkar iofs bara om din hårddisk inte är fysiskt sönder, utan bara t.ex om partitionerna försvunnit eller nåt annat mysko ;\ |
Har provat detta innan, och det funkar.. men min HD var fysiskt paj.. så inget att göra.
Så nu är jag på jakt efter det jag blev av med. |
|
|
| Laszlo |
Jag skickar upp lite grejer....
edit: hmm..funkar inte...jag kan logga in, men kan inte ladda upp...
"451 Failed: Cannot build data connection."
edit2: funkar bättre nu...var tvungen att ända till passive mode :| |
|
|
| Jeremy H |
Har för mig du var från Jkpg, så jag slänger upp Steve's film från Midway..
Edit: Nåt speciellt eller lite halvsällsynt du letar efter? |
|
|
| chjo |
TACKAR!!!!!!!
Mkt tacksam för bidragen, kommer jag ha en skön eftermiddag med lite nostalgi...
/chjo |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Har för mig du var från Jkpg, så jag slänger upp Steve's film från Midway..
Edit: Nåt speciellt eller lite halvsällsynt du letar efter? |
Schysst.. var på Midway, bodde i Jönköping då ja, men har flyttat till Göteborg nu.
Fick mkt bra under natten, men den jag saknar mest nu är Stonfields¨(eller vad han heter) film från Tiesto on tour i Malmö. Är det nån som har den ??
/chjo |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by chjo
Schysst.. var på Midway, bodde i Jönköping då ja, men har flyttat till Göteborg nu. |
jaså.. vart i götet bor du???? |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by dbl
jaså.. vart i götet bor du???? |
Är lite Göteborgare wannebe, bor eg. i Mölndal.. men jobbar inne i Göteborg på Gårda. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by chjo
Schysst.. var på Midway, bodde i Jönköping då ja, men har flyttat till Göteborg nu.
Fick mkt bra under natten, men den jag saknar mest nu är Stonfields¨(eller vad han heter) film från Tiesto on tour i Malmö. Är det nån som har den ??
/chjo |
Har oxå flyttat från Jönköping till Göteborg jag :p
Slänger upp Stonefields film från Tiësto genast :) |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Har oxå flyttat från Jönköping till Göteborg jag :p
Slänger upp Stonefields film från Tiësto genast :) |
Schysssst, tackar!! |
|
|
| Jeremy H |
Kunde bara lägga upp 91%...nu har jag inte permission? :S Slut på utrymme eller nåt?
edit: stava.se |
|
|
|
|