return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
למי שמבין במוסיקה - עזור לי , ... בבקשה
View this Thread in Original format
fishfish
מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום
DJ-Energy
quote:
Originally posted by fishfish
מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום


איזה קטע מצורף
ד"א - ברוך הבא
ורק שתדע שפה זה לא כמו הפורום של לילה
אם אתה רוצה להביא קטע שאתה לא יודע אתה מכניס אותו ב
Unknown tracks
DJ-Kreing^^
אגב
unknown tracks forum
מה נסגר עם זה
כבר כמה שבועות זה נעול לי ורציתי לפרסם כמה קטעים שאני לא יכול לזהות
לכם זה גם נעול או שזה רק אצלי?
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אגב
unknown tracks forum
מה נסגר עם זה
כבר כמה שבועות זה נעול לי ורציתי לפרסם כמה קטעים שאני לא יכול לזהות
לכם זה גם נעול או שזה רק אצלי?


נעול?..............
luckystrike
quote:
Originally posted by fishfish
מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום


הקטע לא צורף לך ...

תנסה שוב

וה
UNKNOWN
לא נעול ...
DJ-Kreing^^
טוב אז אצלי זה נעול
מישהו יודע מה אני יכול לעשות בקשר לזה ?
כדאי לי לישלוח הודעה לסוומפר ולשאול אותו בקשר לזה?
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב אז אצלי זה נעול
מישהו יודע מה אני יכול לעשות בקשר לזה ?
כדאי לי לישלוח הודעה לסוומפר ולשאול אותו בקשר לזה?


לא
אני מתכוון - סאומפר מספיק עמוס גם ככה
תמיד שיש בעיה קודם כל תשלח הודעה ל
MODS
האחרים
שלח ל
WICKED NEO
והוא ידבר עם סאומפר ויענה לך ...
fishfish
הכתובת של מה שרציתי שתזהו היא
http://www.geocities.com/shayfish2002/sample2.mp3
http://www.geocities.com/shayfish2002/sample1.mp3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement