|
למי שמבין במוסיקה - עזור לי , ... בבקשה
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
| מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by fishfish
מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום |
איזה קטע מצורף
ד"א - ברוך הבא
ורק שתדע שפה זה לא כמו הפורום של לילה
אם אתה רוצה להביא קטע שאתה לא יודע אתה מכניס אותו ב
Unknown tracks |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אגב
unknown tracks forum
מה נסגר עם זה
כבר כמה שבועות זה נעול לי ורציתי לפרסם כמה קטעים שאני לא יכול לזהות
לכם זה גם נעול או שזה רק אצלי? |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אגב
unknown tracks forum
מה נסגר עם זה
כבר כמה שבועות זה נעול לי ורציתי לפרסם כמה קטעים שאני לא יכול לזהות
לכם זה גם נעול או שזה רק אצלי? |
נעול?.............. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by fishfish
מי שיודע איך קוראים לקטע המצורף שפשוט ירשום |
הקטע לא צורף לך ...
תנסה שוב
וה
UNKNOWN
לא נעול ... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב אז אצלי זה נעול
מישהו יודע מה אני יכול לעשות בקשר לזה ?
כדאי לי לישלוח הודעה לסוומפר ולשאול אותו בקשר לזה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב אז אצלי זה נעול
מישהו יודע מה אני יכול לעשות בקשר לזה ?
כדאי לי לישלוח הודעה לסוומפר ולשאול אותו בקשר לזה? |
לא
אני מתכוון - סאומפר מספיק עמוס גם ככה
תמיד שיש בעיה קודם כל תשלח הודעה ל
MODS
האחרים
שלח ל
WICKED NEO
והוא ידבר עם סאומפר ויענה לך ... |
|
|
|
|