|
Hier dan het beloofde verhaal en de FTP link naar 2 nummers van mij! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ik vind het echt tof van jullie die reakties die ik krijg!
Dit had ik dus echt nooit maar dan ook nooit durven denken!
Bedankt allemaal! |
|
|
| Marco Harleman |
| Jeeezussss wat een grote naaie me rot show is dat zeg. Ik heb net de lange versie van horizon binnen en dat is zeer zeker een goed nummer. ALs je niet weet dat tie van mido afkomt zou denken dat een soort van nieuw inderdaad armin nrtje is of Tiesto. Super gemaakt jongens. Maar als ik dit zo hoor dat verhaal denk ik, draaid het plaatje van jullie "toevallig" niet onder een andere naam met een paar hele kleine aanpassinkjes eraan, zodat jullie geen geld beuren en de platenmaatschappijhomo's er wel geld van pakken??? |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Jeeezussss wat een grote naaie me rot show is dat zeg. Ik heb net de lange versie van horizon binnen en dat is zeer zeker een goed nummer. ALs je niet weet dat tie van mido afkomt zou denken dat een soort van nieuw inderdaad armin nrtje is of Tiesto. Super gemaakt jongens. Maar als ik dit zo hoor dat verhaal denk ik, draaid het plaatje van jullie "toevallig" niet onder een andere naam met een paar hele kleine aanpassinkjes eraan, zodat jullie geen geld beuren en de platenmaatschappijhomo's er wel geld van pakken??? |
Bedoel je nou dat je het nummer gehoord heb met een paar aanpassingen?
Want dan ga ik hun dus een poot uitdraaien.
Ik hoor het nog wel van je.
THX |
|
|
| raoel |
Zeker wel 2 vette nummers. En ook allebei kwalitatief goed.
Vooral view 2 the future vin ik echt top, dies net iets wat steviger
/me likes that :D
En dat over die platenmaatschappij, ja das echt kut, en ik heb meerdere van deze verhalen gehoord.
Minpuntje bij Horizon
Ik heb dit bij alle 2 de3 versies gehoord en ik vin het zelf nogal opvallen.
Bij de long edit zit dit "foutje" na 3:42
en bij de short edit na 1:55
Dan bouwt die hoge toon zo gaaf op naar de climax en valt ie ineens dood, net alsof ze um daar ff lekker dood schoppen.
Ik zou het veel mooier vinden als daar een kleine fade out zit.
Verder vin ik het echt goede nummers, en zouden zo uitgebracht kunnen worden, want als je ziet wat er allemaal uit komt. Dan kan dit zeker een hit worden in de discotheken. Geld voor allebei de nummers.
Ik hoorde je iets zeggen over Charley Lownoise.
Via via "ken" ik (niet persoonlijk) een DJ hier uit de buurt en die produceert ook samen met een vriend. Die hebben sinds kort een contract bij Charley Lownoise en Mental Theo.
Die gasten zijn eerlijk en proberen talenten altijd te helpen. Tenminste zo heb ik het gehoord van andere.
Als je wil, kan ik je misschien wel in contact brengen met die 2 producers hier uit de buurt. Dan kun je een keer vragen hoe hun het hebben aangepakt en hoe ze zijn behandelt.
Van hun staat bijvoorbeeld een nummer op de CD van de loveparade, niet verkeerd dacht ik zo :) en ik geloof dat ze al een plaat hebben uitgebracht.
Laat maar iets weten als je meer info wil over die 2 jongens. |
|
|
| Optimus Trance |
Soooheeeeee
ik d8, t zal wel nix zijn, die traxxx, maar die zijn retegoed man!!!!!!!
t heeft wel wat weg van Panorama van Clint fabian en blabla, ook zo opbouwend naar een climax zeg maar:D |
|
|
| Optimus Trance |
| wie heeft de hijg vocals van Horizon gedaan? Remy D?:D:D:D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by raoel
Zeker wel 2 vette nummers. En ook allebei kwalitatief goed.
Vooral view 2 the future vin ik echt top, dies net iets wat steviger
/me likes that :D
En dat over die platenmaatschappij, ja das echt kut, en ik heb meerdere van deze verhalen gehoord.
Minpuntje bij Horizon
Ik heb dit bij alle 2 de3 versies gehoord en ik vin het zelf nogal opvallen.
Bij de long edit zit dit "foutje" na 3:42
en bij de short edit na 1:55
Dan bouwt die hoge toon zo gaaf op naar de climax en valt ie ineens dood, net alsof ze um daar ff lekker dood schoppen.
Ik zou het veel mooier vinden als daar een kleine fade out zit.
Verder vin ik het echt goede nummers, en zouden zo uitgebracht kunnen worden, want als je ziet wat er allemaal uit komt. Dan kan dit zeker een hit worden in de discotheken. Geld voor allebei de nummers.
Ik hoorde je iets zeggen over Charley Lownoise.
Via via "ken" ik (niet persoonlijk) een DJ hier uit de buurt en die produceert ook samen met een vriend. Die hebben sinds kort een contract bij Charley Lownoise en Mental Theo.
Die gasten zijn eerlijk en proberen talenten altijd te helpen. Tenminste zo heb ik het gehoord van andere.
Als je wil, kan ik je misschien wel in contact brengen met die 2 producers hier uit de buurt. Dan kun je een keer vragen hoe hun het hebben aangepakt en hoe ze zijn behandelt.
Van hun staat bijvoorbeeld een nummer op de CD van de loveparade, niet verkeerd dacht ik zo :) en ik geloof dat ze al een plaat hebben uitgebracht.
Laat maar iets weten als je meer info wil over die 2 jongens. |
Ik vind dat je helemaal gelijk betrefd Horizon! En ik heb er een verklaring voor.
Dit is een hele grove afmix-fout!
Horizon is afgemixed door de knwakworsten die ons genaaid hebben.
Meteen na het afmixen heb ik dat bij ze gemeld dat we dat eruit wilde hebben. Maar we kregen als antwoord dat hij al opgestuurd was naar Astral en dat hij al goed gekeurd was. Kortom ze wilde het niet veranderen.
En we kunnen het zelf ook niet want hun hebben alle files nog van die nummers en wij niet. Dus veranderen kan niet meer. :( :( |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
wie heeft de hijg vocals van Horizon gedaan? Remy D?:D:D:D |
Nee dat heeft een geile zangeres gedaan die ik persoonlijk niet ken. Zij was ingehuurd door die stakkers uit het verhaal! :P
Mocht Remy willen dat hij zo'n stem had!
Had wat makkelijker voor ons geweest! whehe |
|
|
| TimeportE |
ik moet zeggen over beide nummertje.. lekker!! .. mijn fav is ook view 2 the future .. lekker wat harder.. en ik zou bijna dromen als dit nummer bij rank1 terecht zou komen en deze een remix zouden maken.. view 2 the future mocht je wel gewoon nog uitbrengen toch.. alleen horizon nie meer?..
| quote: | | Er zijn twee kandidaten die mogelijk geïntereseerd zijn in het nummer en dat zijn: |
maar hoe weten die 2 dan dat je view 2 the future hebt, nog via je oude platendeal of hoe zit dat..? trouwens binnenkort komt rank1 hiero in nijmegen, misschien kan ik dan wat info vragen :p:p |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik moet zeggen over beide nummertje.. lekker!! .. mijn fav is ook view 2 the future .. lekker wat harder.. en ik zou bijna dromen als dit nummer bij rank1 terecht zou komen en deze een remix zouden maken.. view 2 the future mocht je wel gewoon nog uitbrengen toch.. alleen horizon nie meer?..
maar hoe weten die 2 dan dat je view 2 the future hebt, nog via je oude platendeal of hoe zit dat..? trouwens binnenkort komt rank1 hiero in nijmegen, misschien kan ik dan wat info vragen :p:p |
Info vragen hoeft niet want Piet Bervoets waar hij naar toe gestuurd gaat worden die is van Rank 1 dus dan zou het een beetje dubbel op gaan worden. Maar in ieder geval bedankt.
En die kandidaten weten inderdaad niet wat voor muziek het is. Maar ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd met daar in wat het is, en wat voor verhaal er een beetje achter zit.
Vervolgens heb ik antwoord van ze gekregen dat ze wel geïntereseerd zijn en dat ze het willen horen.
Vanavond gaan ze op de mail! En zodra ik meer weet dan laat ik dat direkt horen natuurlijk!
:) |
|
|
| Optimus Trance |
| View 2 the future heeft wel wat weg van Lizard |
|
|
| New Wave |
Ejh is het niet zo dat als er een contractbreuk is of de platenmaatschappij kunnen niet waar maken wat in het contract dat je dan niet alle inkomen wat belooft was niet kan opeisen? (heb niet veel verstand van contracten enzoo)
Inderdaad een kutstreek van die kakkerlakken!
Maaruh nummertjes zijn wel cool (al zeg ik het al techno liefhebber) goed werk van jullie 2, ik hoop dat het gaat lukken met andere lables!
Nummer twee vind ik de beste, lekker tempo, mooie melodie!!
Latox |
|
|
|
|