return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
אוקיי... יש לנו בעיה!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
אני לא חושב שמדברים פה על קלאב טראנס עד כדי כך שאתה מציין את זה פה...
הסצינה בארץ לא כזאת מאחורה, פשוט היא לא יכולה להתקדם, למה? כי הקהל בארץ עדיין תקוע ביהל, "בק 2 ארט'" ו"אופריט'ון בלייד"...

אין לי וינייל אבל יהיה לי בקרוב...
תגידו, חשבתם אולי, אם זה אפשרי, לבקש מהחנויות שיזמינו את מה שאתם רוצים?
אם תארגנו כמה אנשים שיבקשו את אותו שיר, הם יראו שיש ביקוש ושמשתלם להם להביא את זה לארץ...

נשמע הגיוני???
:cool: :cool: :cool:
Vman
חנויות לא מביאות תקליטים מחוסר לא יכולת אלא מחוסר רצון.
לחנויות יש אינטרס להשאיר תקליטנים כמו אלה גוטמן ,צ'ופי וכל שאר התקליטנים הפרימיטיבים למעלה כי התקליטנים האלו משלמים להם בשביל זה.

התקליטנים שהזכרתי ועוד כמה אחרים יודעים שאם יתנו לחברה החדשים סיכוי
הם ישאירו אותם ללא פרנסה.

הבעייה בארץ היא לא שהסצנה תקוה אלא שהיא מבוססת על כסף מסחריות וביריונות של כמה תקליטנים שבעולם מזמן *דחו אותם אבל בלית בררה אני מקבלים אותם בארץ.

צ'ופי ניסה פעם לנגן ב*
radio 1
באנגליה וזרקו אותו מישם כמה גרביים ישנות עם יותר חורים מבד
americium
אני מצטער להגיד לכם אבל אתם טועים ובגדול

לא רק שהסצינה הזה היא לא סגורה אלא שאלה וצ'ופי בעצמם מקדמים תקליטנים חדשים , ואל תגידו שזה לא נכון ...... מניסיון , זה נכון

לגבי זה שהסצינה פה תקועה קצת מאחור , ישנם אנשים שעדיין אוהבים לשמוע את הקלאב טראנס , אין לי בעיה עם זה . הסצינה קצת מפגרת אבל לא ממש כי עובדה שיש מספיק מועדונים בארץ שבהם מתקלטים טקנו , פרוגרסיב-טראנס ודיפ-טראנס וגם פרוגרסיב ודיפ האוס

לגבי חנויות , אין כזה דבר קטן מדי 2-פול אלא אם כן אתה בן 12 או משהו ..... הייתי מציע לך ללכת לנסות , מי יודע . אין שם סלקציה :)
Ariels
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני לא חושב שמדברים פה על קלאב טראנס עד כדי כך שאתה מציין את זה פה...
הסצינה בארץ לא כזאת מאחורה, פשוט היא לא יכולה להתקדם, למה? כי הקהל בארץ עדיין תקוע ביהל, "בק 2 ארט'" ו"אופריט'ון בלייד"...

:cool: :cool: :cool:




כן אבל יוצאים מזה לאט לאט למשל מי שילך למקומות כמו הזברה ניר אליהו עמק51
וכל המועדונים בשרון איפה שמנגנים
את האמ-אמא של הקלאב טראנס ומלודי וכל החרטה הזה
יוכל לשמוע שלאט לאט נכנס כל הצ'יל אווטס והפרוגרסיב
ואנשים אוהבים את זה פשוט זה כיף לרקוד את זה ולהתבטא ולזוז במין תנועה איטית,סקסית, מלאת רגש
(זה גם מוזיקה טובה לרקוד עם בנות ומעין לענטז)

אבל באיזו נקודה צריך גם את כל הקלאב-אפיק-מלודי שיט כדי להתפרק ולהוציא עצבים ולהשתגע לגמרי

בכל מקרה מה שאני בא להגיד שהכל טוב חוצ מהאמ.טי.וי שתמיד דוחפים בלי שום קשר למציאות
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels




כן אבל יוצאים מזה לאט לאט למשל מי שילך למקומות כמו הזברה ניר אליהו עמק51
וכל המועדונים בשרון איפה שמנגנים
את האמ-אמא של הקלאב טראנס ומלודי וכל החרטה הזה
יוכל לשמוע שלאט לאט נכנס כל הצ'יל אווטס והפרוגרסיב
ואנשים אוהבים את זה פשוט זה כיף לרקוד את זה ולהתבטא ולזוז במין תנועה איטית,סקסית, מלאת רגש
(זה גם מוזיקה טובה לרקוד עם בנות ומעין לענטז)

אבל באיזו נקודה צריך גם את כל הקלאב-אפיק-מלודי שיט כדי להתפרק ולהוציא עצבים ולהשתגע לגמרי

בכל מקרה מה שאני בא להגיד שהכל טוב חוצ מהאמ.טי.וי שתמיד דוחפים בלי שום קשר למציאות


צודק אחי ...
סה"כ כולם פה מדברים על פרוגרסיב - שימו לב שכל הפורום הזה ש99 אחוז ממנו מארופה ואר"הב אוהבים עדיין אפליפטינג
בייחוד עכשיו שהוא עושה קאמבאק ויצאו לאחרונה המון טראקים טובים ובשנה הבאה עם האלבום החדש של ראנק 1 וגוריאלה אני מאמין שבכלל יהיה טוב ...

פשוט לאנשים נפתחו האוזניים והם התחילו לאהוב אלוקטרוניקה בכלל - לא רק אפליפטינג
...
בקשר לתגובות
BLACK
צודק
אנשים נתפסים פה למילים ולשגיאות כתיב כמו אני לא יודע מה ...

ובקשר למה ש
DJ-2TALL
אמר - זה לא האנשים זה הדיג'יים החובבנים המסריחים שיש פה ...
רובם ...
Ariels
בבייסיקס

לשמוע פרוגרסיב וצ'יל אאוט

לרקוד את כל שאר החרטה
R-Yeah
מצד אחד יש יתרון וחסרון שאין מבחר של חנויות בארץ
היתרון זה שאתם יודעים איזה טראקים הם טובים ויכולים להזמין מראש אפילו יענו אם
אתם יודעים שהוא יוצא שבוע הבא אז אתם ישר כותבים אימייל לחנות בחול
וברגע שזה מגיע להם התקליט בדרך אליכם
וגם לא כזה יקר
החסרון זה באמתשאין חנויות ומה ש - americium
אמר לגבי פאנקי פיש וקרמבו הוא צודק אבל טועה בגדול בנושא אחר שהוא הכי חשוב
התקליטים שם ישנים טיכו והייתי בקומה השניה של קרמבו
וגם בפאנקי פיש שהתחום האחרון שלהם הוא קלאב טראנס
כי אם כבר חנות בארץ מייבאת תקליטים אז זה לא בכיוון של קלאב-טראנס ממוסחר יותר דיפ ובלה בלה בלה.....
וגם אם יפתחו חנות חדשה מי אמר שיקנו ?
זה למה לפי דעתי רוב האנשים פשוט צורבים במדינה הזאת טראקים כי הם יודעים שדיסק לא שווה לקנות
ותקליט שווה שווה כי זה משהו שאתה מרגיש שיוצר ממש בשבילך ולא דיסק שאתה יודע ...ואללה היום בערב אני אוריד אותו מהרשת למה שאני אבזבז 60 שקל
עדיףלי לבזבז עוד יום ודיסק ריק של שקל וחצי
יצאתי בזול לא?
s0undw4v3
דבר ראשון - סוף סוף נחמד לראות את ה
THREAD
מתקדם לשני עמודים סוף סוף :D

אני חושב שצריך בכלל לפתוח איזה חנות לדיסקים ותקליטים עם איזה מחסן שיספק וישלח גם לחו"ל וככה לא יהיו חסרים להם לקוחות וגם האנשים בארץ יהנו קצת :D

ומצב הדיג'יים באמת עגום בארצינו הקטנטונת... כל ערס חושב שהוא די ג'יי אם הוא קונה שתי יחידות סידי מזדיינות של פיוניר עם שלושה אפקטים חארות ואין לו מושג איך קוראים לטראק אחד מזדיין.

יש לי כמה בביה"ס שאיזה שנה אמרו לי - איך קוראים לזה, שלח לי את זה, אני קונה "פיונירים" (התכוונו ל- Pioneer 100 החרא הזה- ואני אומר חרא כי אני שפוט של פטיפונים :D) ואני אתקלט פה ואני אתקלט שם... בסוף - לא יצא להם כלום.
עכשיו הבאתי לאחד כמה אתרים לציוד והוא מתחיל להתלהב לי שהוא קונה כל מיני שטויות...
עתיד... לא יהיה להם.

אומנם יש "ערסים" שכן מבינים עניין, אבל עדיין... אני פה מחיפה... וכאן- אין סצינה. הכל אמ טי וי או מיקסים של אמ טי וי.

לא חבל???
R-Yeah
קיבלתי לפני שלושה חודשים מארה"ב
2 pioneers cdj-100s
אז זה אומר שאני ערס?
:P
סתם
אני מאמין בעצמי לא מבחינת תקלוט אלא מבחינת פרספקטיבה של מוסיקה
אני בערך בסצנה של הטראקים 3 שנים והדבר שאני הכי טוב בו
ולא זה לא תקלוט זה לזכור כול טראק
ואני מדבר שאתה במועדון אתה שומע את הבאס של הטראק הנכנס ואתה יודע ישר איזה שיר זה בלי ניחושים בלי כול אני ניחן רסמי בלי להשוויץ בזיכרון של טראקים ויש לי שמיעה טובה בזיהוי מהיר מאוד
אם ישמיעו לי טראק מלפני שנתיים תוך גג 15 שניות אני אדע איזה טראק זה כולל הפרטים
זה מה שעושה לי טוב לגבי עצמי ולא הקטע של התקלוט למרות שאני אשמח לתקלט בכול מקום (סביר כמובן לא איזה חור) וזהו

אני שפוט של מוסיקה.

:toothless :toothless :toothless :toothless
Ariels
quote:
Originally posted by R-Yeah
קיבלתי לפני שלושה חודשים מארה"ב
2 pioneers cdj-100s
אז זה אומר שאני ערס?
:P
סתם
אני מאמין בעצמי לא מבחינת תקלוט אלא מבחינת פרספקטיבה של מוסיקה
אני בערך בסצנה של הטראקים 3 שנים והדבר שאני הכי טוב בו
ולא זה לא תקלוט זה לזכור כול טראק
ואני מדבר שאתה במועדון אתה שומע את הבאס של הטראק הנכנס ואתה יודע ישר איזה שיר זה בלי ניחושים בלי כול אני ניחן רסמי בלי להשוויץ בזיכרון של טראקים ויש לי שמיעה טובה בזיהוי מהיר מאוד
אם ישמיעו לי טראק מלפני שנתיים תוך גג 15 שניות אני אדע איזה טראק זה כולל הפרטים
זה מה שעושה לי טוב לגבי עצמי ולא הקטע של התקלוט למרות שאני אשמח לתקלט בכול מקום (סביר כמובן לא איזה חור) וזהו

אני שפוט של מוסיקה.

:toothless :toothless :toothless :toothless




אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר, ככה זה מה לעשות
קח לדוגמא את
public domain - operation blade
הקצב שלו הולך ככה

b---b---b---b---b---b---b---b--bb---b---b---b---b---b---b---b-b-
b---b---b---b---b---b---b---b--bb---b---b---b---b---b-bbbbbbbbbbbb

אין אני מזהה את הקצב הזה כבר מתוך שינה שלא נדבר במסיבות איך שהוא על ווליום של 5 אחוז אני יודע שהוא נכנס
אבל אף אחד לא יודע שזה הטראק הזה עד שלא שומעים
bass to the place... ramle (london)

luckystrike
quote:
Originally posted by R-Yeah

ואני מדבר שאתה במועדון אתה שומע את הבאס של הטראק הנכנס ואתה יודע ישר איזה שיר זה בלי ניחושים בלי כול אני ניחן רסמי בלי להשוויץ בזיכרון של טראקים ויש לי שמיעה טובה בזיהוי מהיר מאוד
אם ישמיעו לי טראק מלפני שנתיים תוך גג 15 שניות אני אדע איזה טראק זה כולל הפרטים
זה מה שעושה לי טוב לגבי עצמי ולא הקטע של התקלוט למרות שאני אשמח לתקלט בכול מקום (סביר כמובן לא איזה חור) וזהו

אני שפוט של מוסיקה.



lol
מכיר את זה אחי
:)
s0undw4v3
כן זהו. על זה אני מדבר.

לזהות טראקים זה דבר אחד ולהיות די ג'יי טוב זה דבר אחר... אבל עדיף ששתי התכונות האלה יהיו אצל אותו בן אדם.

וחוץ מזה בשנה האחרונה כבר קרה לי ששמעתי טראק טוב שסתם מצאתי איפושהו ופתאום הוא נהיה קליפ באמ טי וי ולהיט במועדונים....
Bomfunk MC's - Freestyler
Ian Van Dahl - Castles in the sky
Delerium - Silence (זה כבר חרוש :))
Some PvD tracks...
Naimee feat. Aurora - Ordinary World

etc...

אנחנו פה בפורום אירופאי אז סביר להניח שלהרבה יש כאן את זה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement