return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ronald van Gelderen t Sthlm!!
View this Thread in Original format
ezmya
Någon som vet någonting om Ronald van Gelderens spelning 24/3-05 på Mondo Bar i Sthlm? Var kan man hitta mer info? Skulle bli jättetacksam för svar! Hörde honom på Trance Energy och blev helfrälst! Skulle verkligen vela åka upp å höra honom igen..
Kvicket
quote:
Originally posted by ezmya
Någon som vet någonting om Ronald van Gelderens spelning 24/3-05 på Mondo Bar i Sthlm? Var kan man hitta mer info? Skulle bli jättetacksam för svar! Hörde honom på Trance Energy och blev helfrälst! Skulle verkligen vela åka upp å höra honom igen..


Monday bar med Roland ! :D Fyfan vad nice :D :D :D :D
Lirade grymt på TE
Versace
soft!!

fyfaaan nu drar det igång igen. roligt, roligt :eyespop: :crazy:
Laszlo
Fan vad jag hatar er stockholmare och alla däromkring! :whip: :whip: :whip: En vacker dag ska jag banne mig flytta upp dit jag också så att även jag får vara med om lite festligheter utan att behöva punga ut en halv förmögenhet för resa, logi och allt vad det innebär...
mr_fisken
Står ingenting om det på mondaybars hemsida men är väl det dom ska berätta på kryssningen.

www.ronaldvangelderen.com > tourdates står det faktiskt 24.03.05 Sweden - Stockholm - Mondo Bar.

Ser verkligen fram emot att se honom då jag tyckte han spelade soft på TE.
Typsikt att det är en veckodag men det blir till att offra sig och sova 2h den natten antar jag.
Kvicket
quote:
Originally posted by mr_fisken
Står ingenting om det på mondaybars hemsida men är väl det dom ska berätta på kryssningen.

www.ronaldvangelderen.com > tourdates står det faktiskt 24.03.05 Sweden - Stockholm - Mondo Bar.

Ser verkligen fram emot att se honom då jag tyckte han spelade soft på TE.
Typsikt att det är en veckodag men det blir till att offra sig och sova 2h den natten antar jag.


Såklart man får offra sig :D Smällar man får ta när man vill röja..
Och jo han drog ett riktigt skönt set på TE, även om det var lite kort.
SteveTranz4ever
Jag kan bekräfta att detta stämmer via Monday Bar...

Tyvärr kommer jag vara nere i Malmö då så jag missar detta men å andra sidan så ska jag ju se
Marco V :D
mr_fisken
Och så kommer Ferry Corsten och Angnelli and Nelson till nästan kryssninge sägs det.
Lagom till jag är 20 ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kan bekräfta att detta stämmer via Monday Bar...

Tyvärr kommer jag vara nere i Malmö då så jag missar detta men å andra sidan så ska jag ju se
Marco V :D


aha - lade inte ens märke till att det var den 24:e...men då så...då är det snarare bara en fördel att jag inte bor i 08-land :) Marco V går före - alla dagar i veckan....
CJ InterCity
quote:
Originally posted by mr_fisken
Och så kommer Ferry Corsten och Angnelli and Nelson till nästan kryssninge sägs det.
Lagom till jag är 20 ;)

är du säker på det? för jag sa det till en kompis på skoj för 2 veckor sedan, och han är en baddare på att sprida rykten :toothless

mr_fisken
quote:
Originally posted by CJ InterCity
är du säker på det? för jag sa det till en kompis på skoj för 2 veckor sedan, och han är en baddare på att sprida rykten :toothless


Kolla respektive DJ's hemsida
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement