return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
TOM NEVILLE @ Funtastic Vox 24.2.05 / Fusion & Huge-A Birthday !!!
View this Thread in Original format
Huge-A


לילה של חדשנות
TOM NEVILLE@Funtastic Vox 24.2
ותערוכת ברודקאסט של תלמידיי בצלאל




טום נויל התקליטן הטרי והחדשני ביותר בזמן האחרון – זוכה תואר פריצת הדרך של השנה מגיע ביום חמישי ה- 24.2 לליין הפאנטסטיק ווקס

טום נויל החל בגיל שבע עשרה את הקריירה המוסיקלית שלו בלהקת אסיד טכנו בשם סיינטיז וכבר כעבור שנה הוחתם בלייבל מדיה רקורדס
לאחר טור של שנה ברחבי אירופה עם ההרכב, פרש ממנה נויל ועבר ללונדון שם סיים תואר במוסיקה ועבד כטכנאי אולפן בלייבל בו היה חתום
בחודש מרץ השנה הוציא טום את הרילס הראשון שלו בשם ג'אסט פאק שמיידת זכה לתושמת לב ותמיכה של זיין לאו, סאב פונטיין, פיט טונג ונורמן קוק שנתן לטראק ציון ששל 11 מ-10
בצד השני של הסינגל הופיע רימיקס לקטע של קאליס נפטונס שבעזרת ניק פאצ'ולי,די ג'יי סניק ורבים אחרים הגיע למקום הראשון בבילבורארד דאנס
רמקיסים נוספים למולוקו וסטודיו בי הגיעו גם הם למקומות הראשונים והפכו את נויל למפיק החם של השנה ותקליטן מהמבוקשים ביבשת אירופה
לקראת סוף השנה כאמור ובעקבות ההצלחה המרובה קיבל את התואר הנכסף של פריצת הדרך של השנה
לווקס יגיע נויל עם סט אלקטרו האוס עדכני שיחבור לרזידנט טוחנר


בנוסף חברנו השבוע לאגודת הסטודנטים של בצלאל על מנת להביא חדשנות גם בצד האומנותי לליין
תלמידים נבחרים יציגו עבודות ברודקאסט על חמישה מסכים

בקיצור יהיה מעניין ואיכותי
שבוע טוב לכולם
גילי

www.vox-telaviv.com

ובאותו אירוע יחגוג חברי להפרעות האבא הרוחני של האורות מסיטר ירון פיוז'ן ואני גם כן באותו ערב...
אז חברס כל מי שמעוניין להירשם יכול לפנות אליי או לירון ואנחנו נדאג לשפצר לו מקום .
נראה אותכם שם ..

m0sh
סעמק הוא תותח!
לפחות בתור יוצר
Black Dragon
quote:
Originally posted by m0sh
סעמק הוא תותח!
לפחות בתור יוצר


חכם..גם אני יכול להבין את זה לפי מה שרשום :)
fusi
אז חוץ מזה שבאותו היום נולדתי (טוב נו, לפני 26 שנים), אבל זו הזדמנות מצויינת לשמוע יוצר ורמיקסר ענק, שתחת אמתחתו מצויים

Tom Neville - Buzz Junkie
Tom Neville - Just
Tom Neville - Behind the Music
Tom Neville & DJ Gee - Put Your Foot Down
Studio B - I See Girls (Tom Neville Remix)
Mylo - Destroy Rock & Roll (Tom Neville Remix)

וזה על קצה המזלג ממה שאני זוכר

!בכל מקרה, נקווה שהוא פוגע גם בתור דיג'יי, נתראה בחמישי


נ.ב: אדיר פלייר מפריע כרגיל
:D
Shahar
וואלה נראה בנזונה
אני מקווה לבוא
אחרי שישי שעבר רק נהייתי יותר חולה
אמרתי לך שזה יקרה אדיר:D

קיצור אני מקווה להגיע בחמישי ובכלל גם בשישי
m0sh
quote:
Originally posted by Black Dragon
חכם..גם אני יכול להבין את זה לפי מה שרשום :)


לא קראתי את מה שרשום...

הרימיקס שלו למילקשייק בן זונה

וכמובן just
Huge-A
quote:
Originally posted by m0sh
לא קראתי את מה שרשום...

הרימיקס שלו למילקשייק בן זונה

וכמובן just


גם לא שומע וגם לא קורא :toothless
Elin Gersin
I'm there :)
Shahar
סעמעמעמעמק עם המחלה המזדיינת הזאת בינתיים אני בבית
רופא בן שרמוטה אני זין אם הוא הביא לי טיפול טוב בכלל
fusi
:והנה קישור לגלרייה שהוציאה המצלמה של ראובן במסיבה הזו

Tom Neville @ Vox, 24/02/05
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement