|
TOM NEVILLE @ Funtastic Vox 24.2.05 / Fusion & Huge-A Birthday !!!
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |

לילה של חדשנות
TOM NEVILLE@Funtastic Vox 24.2
ותערוכת ברודקאסט של תלמידיי בצלאל

טום נויל התקליטן הטרי והחדשני ביותר בזמן האחרון – זוכה תואר פריצת הדרך של השנה מגיע ביום חמישי ה- 24.2 לליין הפאנטסטיק ווקס
טום נויל החל בגיל שבע עשרה את הקריירה המוסיקלית שלו בלהקת אסיד טכנו בשם סיינטיז וכבר כעבור שנה הוחתם בלייבל מדיה רקורדס
לאחר טור של שנה ברחבי אירופה עם ההרכב, פרש ממנה נויל ועבר ללונדון שם סיים תואר במוסיקה ועבד כטכנאי אולפן בלייבל בו היה חתום
בחודש מרץ השנה הוציא טום את הרילס הראשון שלו בשם ג'אסט פאק שמיידת זכה לתושמת לב ותמיכה של זיין לאו, סאב פונטיין, פיט טונג ונורמן קוק שנתן לטראק ציון ששל 11 מ-10
בצד השני של הסינגל הופיע רימיקס לקטע של קאליס נפטונס שבעזרת ניק פאצ'ולי,די ג'יי סניק ורבים אחרים הגיע למקום הראשון בבילבורארד דאנס
רמקיסים נוספים למולוקו וסטודיו בי הגיעו גם הם למקומות הראשונים והפכו את נויל למפיק החם של השנה ותקליטן מהמבוקשים ביבשת אירופה
לקראת סוף השנה כאמור ובעקבות ההצלחה המרובה קיבל את התואר הנכסף של פריצת הדרך של השנה
לווקס יגיע נויל עם סט אלקטרו האוס עדכני שיחבור לרזידנט טוחנר
בנוסף חברנו השבוע לאגודת הסטודנטים של בצלאל על מנת להביא חדשנות גם בצד האומנותי לליין
תלמידים נבחרים יציגו עבודות ברודקאסט על חמישה מסכים
בקיצור יהיה מעניין ואיכותי
שבוע טוב לכולם
גילי
www.vox-telaviv.com
ובאותו אירוע יחגוג חברי להפרעות האבא הרוחני של האורות מסיטר ירון פיוז'ן ואני גם כן באותו ערב...
אז חברס כל מי שמעוניין להירשם יכול לפנות אליי או לירון ואנחנו נדאג לשפצר לו מקום .
נראה אותכם שם ..
 |
|
|
| m0sh |
סעמק הוא תותח!
לפחות בתור יוצר |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by m0sh
סעמק הוא תותח!
לפחות בתור יוצר |
חכם..גם אני יכול להבין את זה לפי מה שרשום :) |
|
|
| fusi |
אז חוץ מזה שבאותו היום נולדתי (טוב נו, לפני 26 שנים), אבל זו הזדמנות מצויינת לשמוע יוצר ורמיקסר ענק, שתחת אמתחתו מצויים
Tom Neville - Buzz Junkie
Tom Neville - Just
Tom Neville - Behind the Music
Tom Neville & DJ Gee - Put Your Foot Down
Studio B - I See Girls (Tom Neville Remix)
Mylo - Destroy Rock & Roll (Tom Neville Remix)
וזה על קצה המזלג ממה שאני זוכר
!בכל מקרה, נקווה שהוא פוגע גם בתור דיג'יי, נתראה בחמישי
נ.ב: אדיר פלייר מפריע כרגיל
:D |
|
|
| Shahar |
וואלה נראה בנזונה
אני מקווה לבוא
אחרי שישי שעבר רק נהייתי יותר חולה
אמרתי לך שזה יקרה אדיר:D
קיצור אני מקווה להגיע בחמישי ובכלל גם בשישי |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חכם..גם אני יכול להבין את זה לפי מה שרשום :) |
לא קראתי את מה שרשום...
הרימיקס שלו למילקשייק בן זונה
וכמובן just |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא קראתי את מה שרשום...
הרימיקס שלו למילקשייק בן זונה
וכמובן just |
גם לא שומע וגם לא קורא :toothless |
|
|
| Shahar |
סעמעמעמעמק עם המחלה המזדיינת הזאת בינתיים אני בבית
רופא בן שרמוטה אני זין אם הוא הביא לי טיפול טוב בכלל |
|
|
|
|