return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Disney
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Want?
Ik weet niet welke stijl er bij Collosseum, Gladiator Dome, Pantheon of Circus Maxximus hoort...

Collosseum (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

Gladiator Dôme (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx

Pantheon (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru

Circus Maxximus (presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty
Partyhardy!
Ah das zeker verrassend dan ja! en wel terecht! :cool:
Disney
Site is up.

http://www.emporiumfestival.nl/
Ouwe Dwaas
Heb de kaarten al gekocht
Heb er zin in
Disney
Ik ben hier zelf niet bij maar toch even het laatste nieuws:

quote:
Laatste Emporium nieuws
Saturday 28 May 2005

EMPORIUM NIEUWS

Super Marco May vervangt Zany
Vanwege een onverwachte tournee door Australie kan Zany niet aanwezig zijn op Emporium. Gelukkig hebben we Super Marco May nog als zijn vervanger vast kunnen leggen.
Time-table
De volledige Time-table wordt a.s. vrijdag bekend gemaakt op deze site. We kunnen al wel meedelen dat Emporium wordt afgeloten door Marco V, Laidback Luke, Miss Djax en Darkraver.

Kaarten afterparty
Kaarten voor de afterparty in The Matrixx zijn op het Emporium terrein te koop voor € 15,- bij de muntkassa. Er worden ook aan de deur kaarten verkocht voor de afterparty.

Openbaar vervoer
De NS laat de sneltreinen tussen Den Bosch en Nijmegen een extra stop maken op station Dukenburg. De laatste treinen vertrekken rond 00.22 uur richting Den Bosch en rond 00.40 uur richting Nijmegen.

Kluisjes aanwezig
Op Emporium zijn er kluisjes aanwezig om jassen en dregelijke in te bewaren, want het gaat natuurlijk prachtig weer worden!

Disney
SnuggLe
Op zich best leuke variatie....

Rachmad met technoclassics,
James Rushkin,
Tom de Neef,
Erick E,
Picotto,
Marco V.

Nog best aardige namen. Niet dat ik er heenga/kan, maar toch :)
Gotcha85
Zal hierbij zijn.. Lekker de hele middag chille in circus maximus.
Opzich wel standaard namen, maar heb de meeste toch nog niet gezien, dus dat maakt dan ook niet uit en voor de prijs hoef ik het ook niet te laten...

Tel daar nog 30 graden celcius bij op en dan kan t alleen maar mooi worden.. heb er zin in
Marc.....S
Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Marc.....S
Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden.

Ik geloof er eigenlijk geen snars van.
En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos.

Marc.....S
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik geloof er eigenlijk geen snars van.
En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos.

Meestal zijn het van die fantasie verhalen dus hopelijk nu ook maar.
tango
Ik ga straks effe kijken, zijn er nog meer mensen die gaan? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement