return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny låt från mig! Lite hårdare acid trance :)
View this Thread in Original format
Connector
http://www.mydicksbigger.com/dump/lehto_-_mdk.mp3

Tänkte plåga er med mitt senaste verk. Blev en lite hårdare, mörkare acid trancelåt =)
Har jobbat med den i 2 dagar och jag är ganska nöjd även om den kan vara lite smörig =)

Om ni orkar lyssna så vill jag gärna ha feedback på hur jag kan göra låten bättre.
Är mastringen ok? Låter den proffsig? osv....

Hoppas ni gillar den!

Cheers!
montana
303:an låter lite emmanuel top aktig, det är altid bra, generelt tycker jag att det låter för långsamt, detta ska ju vara hård acid trance, låter lika "långsamt" som vanlig epic trance. hmm smörig? , jo vist det är nog dom "atmosfäriska" scot project syntharna som gör nog det, men jag tror att det inte är sån stor fara. låten är rätt najs, bara lite långsam
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement