| montana |
| 303:an låter lite emmanuel top aktig, det är altid bra, generelt tycker jag att det låter för långsamt, detta ska ju vara hård acid trance, låter lika "långsamt" som vanlig epic trance. hmm smörig? , jo vist det är nog dom "atmosfäriska" scot project syntharna som gör nog det, men jag tror att det inte är sån stor fara. låten är rätt najs, bara lite långsam |
|
|