|
Ministry Of Sound Sthlm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
större chans att komma in med biljett ;)
lätt som fan att sälja utanför... för mer än 250 ;) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Gaby
Har ALLA köpt biljett? Dom går åt så skynda er till Pitch !!! |
Är det så bråttom, helvete, kanske missar isåfall (inte bra!), måste vänta till den 23:dje då jag får mina $$$.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ska nog dit, jag går förbi pitch nästan varje dag. Synd att dete en onsdag bara. Man jobbar ju också
c-ya |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Är det så bråttom, helvete, kanske missar isåfall (inte bra!), måste vänta till den 23:dje då jag får mina $$$.. |
Jag ska också gå den 23:e:D |
|
|
| Ravesquad |
Nu har jag handlat:)
yes box 4 biljetter a 1000 spänn !!
Förstå hur rika dom måste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det är bara förköp...sen släpper dom väll 500 till a 300 i durren..
fast d kommer iofs bli så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Nu har jag handlat:)
yes box 4 biljetter a 1000 spänn !!
| Skojjaru, a 1000 spänn, du måste mena 250 spänn styck.
*lite nervös* ska ju inhandla min i morn om det finns några kvar då, har väntat på lönen till nu.
ses... |
|
|
| Gaby |
| För er som inte har köpt än... DO IT!!! |
|
|
| Vitryss |
jag e så feg och fattig att jag inte palalr att köpa biljett och sen bli nekad för att jag är ett halvår från 20... *suck* :(
Kanske står och hänger utanför och pungar ut 300 istället. De som kolla legget fråga juh ändå inte efter biljett, de har de inte gjort gångerna jag varit där iaf, :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan jag har ine fixat nån biljett än, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.
ses... kanske där |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Nu har jag handlat:)
yes box 4 biljetter a 1000 spänn !!
Förstå hur rika dom måste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det är bara förköp...sen släpper dom väll 500 till a 300 i durren..
fast d kommer iofs bli så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!:D |
Läste i Metro att ministry of sound köpt in tre boeings från ett österikiskt flygbolag som gått i konkurs (fatta va mycke pengar dom måste tjäna), som dom skulle inreda till nattklubbar för den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa på europa 2003!! Det skulle man ju inte banga:D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Läste i Metro att ministry of sound köpt in tre boeings från ett österikiskt flygbolag som gått i konkurs (fatta va mycke pengar dom måste tjäna), som dom skulle inreda till nattklubbar för den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa på europa 2003!! Det skulle man ju inte banga:D |
Såg oxå det. Men helt ärligt. Hur ska dörrvakterna lösa det med stökiga gäster? Kastar de helt sonika ut dem på flyget oxå? Och hur ska man förhindra att folk inte stormar cockpiten efter lite för mycket i sig och för för sig att de ska köra hem planet själv? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan jag har ine fixat nån biljett än, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.
ses... kanske där |
Kanske det, kanske inte.. det verkar som om jag drabbats av akut kompis-brist, så jag inte kan gå :( Nån för ung, några för snåla..
Boeing fest om några år låter kul, då kanske mina ej 20-åriga, trance-intresserade vänner kan haka :) |
|
|
|
|