return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Ultra Music Festival, Miami 26.03.2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
דווקא הדיסק האחרון שלהם חלש לדעתי...הם ממש התמסחרו ושיעממו בדיסק האחרון...אין שום דבר מקורי והכל דומה...

איפה ימי
bust a move and such...
Meltdown
חבל שנקסט לא רואים לנכון, להביא את אינפקד לסטים אצלם הרבה יותר פעמים, מאשר את יהל, אסטריקס, או ארתור גורדון ועידן גוטמן, לטעמי
דובדב וארז אייזן הם ברמה הרבה יותר גבוהה, מיהל, אסטריקס, ארתור גורדון ועידן גוטמן
FederalBI
לפי דעתי השיר של כל הזמנים של אינפקד הוא
Infected Mushroom - Depply Disturbed.
אפשרק להקשיב לו שעות על גבי שעות.
Black Dragon
אם כבר דיפלי זה יותר ממוסחר
ועל מה אתה מדבר מוש מזה ממוסחר? הוא ממש לא..הוא יותר מגוון זה כן אבל ממוסחר?
אם זה ממוסחר אצלך אז תגדיר לי מזה ממוסחר? :)

ואסטריקס גם אחד היוצרים שאני ממש תופס ממנו
הוא התחיל יחסית חלש אבל הוא גם אלוף.
Shahar
אסטריקס באמת טוב
Astrix ft Hi-Guy - Chaos
אחד הפסי שאני הכי אוהב
m0sh
מה זה ממוסחר

זה כמו טייסטו ישראלי

והשירים פשוט לא משהו...ואותו באס ואותו חרא,לא ציפיתי מהם.
FederalBI
BD , תסביר לי מהזה ממוסחר
זה שמשמיעים את השיר הרבה ברדיו לא אומר שהוא ממוסחר

ד"א עוד שתי שירים מומלצים של
Infected
הם
I Wish
ו shakawkaw
מהדיסק
Converting Vegetarians
princess cc
Converting Vegetarians בכלל חזק!

אני גם מחזיקה מאינפקטד ומאסטריקס
במסיבות שהם מנגנים יש הרבה יותר אווירה ממסיבות
של ארמין/פרי/ מרקו וי וכל השאר:)

יומולדת של שנה שעברה היה דובדב בדום....
אחת המסיבות היותר טובות שהייתי בה, היה מפוצץ,
חצי מהגברים היו בלי חולצות ואנשים רקדו על כל מקום אפשרי
היו חלק שעלו על הבר ואנ'לא מגזימה!
אנשים רקדו בשרותים! אין זה היה פשוט סוףףףףףףףףףףףףףףףף
אסטריקס בזמיר... וואייייייייייייי
איזו תקופה זו הייתה! קיץ שעבר!!!!!!!!
היה בלאגן!
Ooza
quote:
Originally posted by Meltdown
חבל שנקסט לא רואים לנכון, להביא את אינפקד לסטים אצלם הרבה יותר פעמים, מאשר את יהל, אסטריקס, או ארתור גורדון ועידן גוטמן, לטעמי
דובדב וארז אייזן הם ברמה הרבה יותר גבוהה, מיהל, אסטריקס, ארתור גורדון ועידן גוטמן


אינפקטד עברו לארצות הברית
אני יכול להבין את השיקולים של נקסט !
m0sh
הדיסק האחרון שלהם נפילה
הדיסק צ'ילהאוט בן זונה


מה זה ממוסחר?
אל תהיה מפגר

ממוסחר זה כל שיר שיוצא לשוק

ממוסחר זה לא צריך להיות רע
אבל אינפקטד פשוט באו והפיקו דיסק לא מושקע שהם ידעו שכולם כבר יאהבו אותו....

יש הרבה שירים שהם ממוסחרים והם בני זונות
funky house
אתה יודע כמה מנגנים פאנקי האוס באיביזה?!!
זה ממוסחר וזה מוזיקה טובה...אבל אינפקטד זה כבר משהו אחר

Rising
אין דרך להגדיר ממסוחר זה משהו שאתה שומע ואומר וואלה זה מסחרי!

ואינפקטד ממסוחרים טילים כבר! דיייייי איפה הימים שהם ניגנו טראנס אמיתי.. איפה? עכשיו זה סתם.. אבל לא מאשים אותם
FederalBI
עזבו אותכם משטויות אינפקטד מנגנים טראנס טוב , טראנס שמכניס להם כסף
אין דבר כזה ממוסחר.
לפי מה שאני מבין ההגדרה שלכם של ממוסחר זה המוני כל מה שנהפך להמוני ישר מגדירים ממוסחר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement