Belgian Dj's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
Kaidreas |
eigeel... man, dat is waaaaaaaay onder de gordel ze |
|
|
Eagle` |
zeg frans als ge in leeuw waart weet ge wat ek bedoel eh, op de nacht van de leeuw draaide elof ook commerciele zever, nothing wrong with that imo , k die carnaval muziek was er misschien wa over, ma da was ni kwaad bedoelt ofzo ;)
edit: ik wou gewoon ma zeggen da ge hem daar voor ook kunt boeken, een boeking is een boeking eh .... |
|
|
djcresto |
in de streek zal dj ghost wel veruit het populairste zijn, met hem kunde wel volk lokken denk ik |
|
|
Jasperovitsj |
^ Keet afgeladen vol met gabberkes en jumperkes die alleen lekker willen beuqen op Ghoststyle! :nervous:
Goed voor de commercie, dat in alle geval wel, hoewel Ghost nu ni bepaald de goedkoopste DJ van Belgi� zal zijn...
En wat met bijvoorbeeld een DJ Wout, Sven Lanvin? |
|
|
djcresto |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Keet afgeladen vol met gabberkes en jumperkes die alleen lekker willen beuqen op Ghoststyle! :nervous:
Goed voor de commercie, dat in alle geval wel, hoewel Ghost nu ni bepaald de goedkoopste DJ van Belgi� zal zijn...
laatst was er een party in de buurt (Lebbeke, vlak tegen Aalst) met Lanvin, Wout en Ghost. De keet zat afgeladen vol, +1000 man. Volgens de aanwezigen was Ghost veruit de populairste... Maar zijn prijs zal idd misschien wel het hoogste liggen. |
|
|
Jasperovitsj |
Misschien dat een Dave Lambert ook goed is voor een commercieel feestje? |
|
|
djcresto |
Misschien dat een Dave Lambert ook goed is voor een commercieel feestje? |
denk nie da ge daar volk mee trekt
wat met een naam als phiphi bv of georges? |
|
|
djcresto |
Kelly Pfaf 600 euro als dj :D
and what about Zohra? |
|
|
Jasperovitsj |
quote: | Originally posted by djcresto
wat met een naam als phiphi bv of georges? |
Super DJ's, maar daar trekt ge ook geen commercieel volk mee denk ik, alleen de mensen die op zoek zijn naar "afterbommekes". En qua stijl zijn die wss ook wel wat te diep denk ik voor carnavalsvolk en aanverwanten... (no offence tegen carnavalsvolk, maar LPG zei zelf dat ze geen prog toestanden wilden omdat het niet zou aanslaan :)) |
|
|
Tiger777 |
quote: | Originally posted by djcresto
and what about Zohra? |
1200� dacht ik... Zelfde prijs als dien dwerg uit big brother :haha: |
|
|
djcresto |
quote: | Originally posted by Tiger777
1200� dacht ik... Zelfde prijs als dien dwerg uit big brother :haha: |
die dwerg kost zeker zoveel nie hoor
Zohra kost 875 + btw voor een uurke
Looney tune is goedkoop: 446,21 + btw |
|
|
Dj LPG |
Dat maakt ons niet uit, als het maar opbrengt, maar ik denk dat ghost ongeveer even veel vraagt als furax als het al niet meer is:p
Dj Wout heb ik gisteren geprobeerd, maar dat lukte niet... vanavond nog eens testen:D Sven lanvin... nja kweet niet:)
Weet iemand toevallig hoeveel MIKE vraagt?:p |
|
|
|
|