|
Tiesto bij Kremlin
|
View this Thread in Original format
| IndoRock |
| Wie gaat naar Tiesto Solo op 7 december bij Kremlin (Marcanti)? |
|
|
| Flippe |
| Ik niet maar zullen er vast wel een paar van TA heen gaan! |
|
|
| Henkie_henk |
ff voor darkzweve :)
Leeftijd??
:p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| ikke = niet van de partij, :( |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ga vanavond naar Kremlin toe. We zullen ff kijken of we dan ook nar Tiesto gaan 7 dec. Ff overleggen met vrienden, maar ik hoop van wel!!
GReeTZ |
|
|
| Bouma-Bros |
| yep..... tickets zijn binnen. :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
yep..... tickets zijn binnen. :D |
en waar zijn de verkooppunten zoal.... |
|
|
| magrec |
Tiesto komt niet naar de clubavond kremlin maar gewoon naar cubic ...
kweet het bijdehandddddddd |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
en waar zijn de verkooppunten zoal.... |
Petrus, tickets zijn alleen te verkrijgen bij de grote postkantoren. Wacht niet te lang want het zal zeker uitverkocht raken.....! |
|
|
|
|