return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Tiesto bij Kremlin
View this Thread in Original format
IndoRock
Wie gaat naar Tiesto Solo op 7 december bij Kremlin (Marcanti)?
Flippe
Ik niet maar zullen er vast wel een paar van TA heen gaan!
Henkie_henk
ff voor darkzweve :)

Leeftijd??

:p
Ruben_Dubbink
ikke = niet van de partij, :(
Dj Alpha
ik ook nie..
!_PeTrUs_!
Ik ga vanavond naar Kremlin toe. We zullen ff kijken of we dan ook nar Tiesto gaan 7 dec. Ff overleggen met vrienden, maar ik hoop van wel!!

GReeTZ
Bouma-Bros
yep..... tickets zijn binnen. :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
yep..... tickets zijn binnen. :D


en waar zijn de verkooppunten zoal....
magrec
Tiesto komt niet naar de clubavond kremlin maar gewoon naar cubic ...


kweet het bijdehandddddddd
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


en waar zijn de verkooppunten zoal....


Petrus, tickets zijn alleen te verkrijgen bij de grote postkantoren. Wacht niet te lang want het zal zeker uitverkocht raken.....!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement