|
Verzin een Producer Naam voor Mido en zijn maat (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Ik heb er weer een paar:D
allemaal iets met Ajax
Mido & Zlatan
The Johan Cruyff Project
Forza Ajax!
en dan nog
Quarter Pounder & Kipnugget
Enne, Eye-Riz wil dr vast een mixje van maken:D |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Enne, Eye-Riz wil dr vast een mixje van maken:D |
amsterdam, rotterdam, ik weut allebei niet woar da lig, of datta bestoat
huuuuuuuuuuuuuu peerd, doar heb je dimitri, es ev'n vroag'n
HE DIMITRI
"joah?"
ik heb nou ook een houseploatje gemoakt, je vinnem vast goe,
en je wil m vast remix'n
dan moeje es ev'n luisteren dimitri
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
sorry, maar daar moest ik ff aan denken :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
een naam weet ik niet,
maar wat ik wel weet is dat deze gasten errug goed zijn!:cool: |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Gekhous
amsterdam, rotterdam, ik weut allebei niet woar da lig, of datta bestoat
huuuuuuuuuuuuuu peerd, doar heb je dimitri, es ev'n vroag'n
HE DIMITRI
"joah?"
ik heb nou ook een houseploatje gemoakt, je vinnem vast goe,
en je wil m vast remix'n
dan moeje es ev'n luisteren dimitri
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, DIE KEN IK NOG!!!!!! |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Gekhous
amsterdam, rotterdam, ik weut allebei niet woar da lig, of datta bestoat
huuuuuuuuuuuuuu peerd, doar heb je dimitri, es ev'n vroag'n
HE DIMITRI
"joah?"
ik heb nou ook een houseploatje gemoakt, je vinnem vast goe,
en je wil m vast remix'n
dan moeje es ev'n luisteren dimitri
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
Ja hoor uit de oude doos! Hehe...die heb ik nog ergens diep in de kast liggen denk ik. KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| mido |
Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!
De goede versie van View 2 the future die staat online!
Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is! :):)
Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*
MzzL
Host: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict |
|
|
| mido |
WOOOOOOOOOOOOW!!!!!
Wat kewl dit!
THX Blik voor het openen van deze thread!
En de rest bedankt voor alle reply's!!
Ik heb al een paar namen zien staan waar we vast wel wat mee kunnen.
Ik ga dit in ieder geval even opnemen met Ricardo!
Maar ga in ieder geval nog even door met verzinnen. Dat scheelt mij heel veel hersenpijn!
Want denken doet zeer in mijn geval!
whehe
Laters en ik hoor het wel van jullie! |
|
|
| mido |
Eeej we gaan toch nog wel even door met verzinnen he!
Of zijn jullie hersentjes nu al leeg????? |
|
|
| DJ_Siesta |
The Braincagers
The man with no brains
The brain project
Einstein Trance Project
Hunkyjunky Project
kwam in me op :D |
|
|
| Muppet |
Dreamserver
pandora's box
the ones
angels of death
zoiets
Greetz Muppet |
|
|
| Little Theseus |
Kick ass namen staan hier zeg!
Nu we het er toch over hebben, ff een algemene vraag: als je eenmaal je dj naam hebt; wat moet je dan doen om te controleren of niemand anders die naam al heeft en wat kan je doen om die naam te laten registreren ofzo, iig dat je naam door niemand anders meer kan worden gebruikt??? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kick ass namen staan hier zeg!
Nu we het er toch over hebben, ff een algemene vraag: als je eenmaal je dj naam hebt; wat moet je dan doen om te controleren of niemand anders die naam al heeft en wat kan je doen om die naam te laten registreren ofzo, iig dat je naam door niemand anders meer kan worden gebruikt??? |
de kamer van koophandel....?? :p |
|
|
|
|