|
Mondaybar valborg cruise 28-29 april
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Smask
Fick nyss nyhetsbrevet från Mondaybar om att det är helt säkert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela på nästa kryssning.
Whoho längtar:rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Smask
Fick nyss nyhetsbrevet från Mondaybar om att det är helt säkert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela på nästa kryssning.
Whoho längtar:rolleyes: |
damn!
Datum är inte bestämt antar jag?
Detta blir förhoppningsvis min första kryss. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
damn!
Datum är inte bestämt antar jag?
Detta blir förhoppningsvis min första kryss. |
Se topic
Blir min första också:D |
|
|
| CJ InterCity |
| amen VAFAN! tre sketna månader innan jag fyller 20! va i helvete har jag gjort för att förtjäna detta? :whip: :whip: |
|
|
| NooN |
| Välkommen i klubben :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| jag o en polare ska faktiskt ha vår egen lilla spring break cruise i Malmö's småbåtshamn med walkmans och hörlurar på fredag. det var tänkt som en protest mot åldersgränserna, men jag tror inte vi lär få något uträttat :toothless |
|
|
| EsseT |
| Tjohejsan jaaadå det blir nog bra Bara o boka hytt o så när man är på kryssningen NU så är man garanterad att ha företräde på hytter o så :) paarty!!! =) |
|
|
| gurra |
| Blir det något nu då efter det som hänt? Kan iofs inte åka hursomhelst, jag går högvakt då + att jag blir 20 först typ 30 dagar senare. :wtf: |
|
|
| mr_fisken |
| nej det blir inget. |
|
|
| Laszlo |
ah satan i jävlar...fan ta er...trodde denna topicen var ny...blev såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad...
blä.... :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :( |
|
|
| Chrill |
| På ABC så sa dom att silja avbrutit sitt sammarbete med mondaybar.. |
|
|
|
|