return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Mondaybar valborg cruise 28-29 april
View this Thread in Original format
mr_fisken
Smask
Fick nyss nyhetsbrevet från Mondaybar om att det är helt säkert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela på nästa kryssning.

Whoho längtar:rolleyes:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mr_fisken
Smask
Fick nyss nyhetsbrevet från Mondaybar om att det är helt säkert att Ferry Corsten och Agnellie & Nelson kommer att spela på nästa kryssning.

Whoho längtar:rolleyes:


damn!
Datum är inte bestämt antar jag?
Detta blir förhoppningsvis min första kryss.
mr_fisken
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
damn!
Datum är inte bestämt antar jag?
Detta blir förhoppningsvis min första kryss.


Se topic

Blir min första också:D
CJ InterCity
amen VAFAN! tre sketna månader innan jag fyller 20! va i helvete har jag gjort för att förtjäna detta? :whip: :whip:
NooN
Välkommen i klubben :rolleyes:
CJ InterCity
jag o en polare ska faktiskt ha vår egen lilla spring break cruise i Malmö's småbåtshamn med walkmans och hörlurar på fredag. det var tänkt som en protest mot åldersgränserna, men jag tror inte vi lär få något uträttat :toothless
EsseT
Tjohejsan jaaadå det blir nog bra Bara o boka hytt o så när man är på kryssningen NU så är man garanterad att ha företräde på hytter o så :) paarty!!! =)
gurra
Blir det något nu då efter det som hänt? Kan iofs inte åka hursomhelst, jag går högvakt då + att jag blir 20 först typ 30 dagar senare. :wtf:
mr_fisken
nej det blir inget.
-=Kotten=-
:(

Laszlo
ah satan i jävlar...fan ta er...trodde denna topicen var ny...blev såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad...

blä.... :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :(
Chrill
På ABC så sa dom att silja avbrutit sitt sammarbete med mondaybar..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement