return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ska SWETA vekligen loosa i Modwar?!??
View this Thread in Original format
Smeagol
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=243911

Kom igen, Reveal kan inte fa smisken redan i forsta rundan. Ga in och rosta pa SWETAs representant! :)
reveal
Borde nästan klistra denna tråden :p
Gate 42
Jag hann inte, de har stängt omröstningen.. :(
Cloudburst
inte jag heller, fan då! :( Varför är man borta den viktigaste dagen någonsin i TA:s historia..
Smeagol
att jag skulle hitta traden dagen innan de stangde omrostningen. T_T

:whip: Fan, maste slosurfa TA mer och plugga mindre, det ar helt uppenbart!
Jeremy H
Är det bara jag som hann ge min solidariska röst? :p
ScuL
quote:
Originally posted by Jeremy H
Är det bara jag som hann ge min solidariska röst? :p


kanske?
jag hann inte iaf
Versace
o ni pratar om vaddå????
reveal
quote:
Originally posted by Jeremy H
Är det bara jag som hann ge min solidariska röst? :p


Jag hann :p
St_Andrew
=/

dbl
quote:
Originally posted by Versace
o ni pratar om vaddå????


klicka på länken och läs ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement