|
Ibiza
|
View this Thread in Original format
| emma |
Ik heb even een vraagje.
Wij zouden dit jaar graag een villa huren in Ibiza aangezien we met ze'n 8'en gaan.
Ik vroeg me af of iemand hier ooit al zo'n villa heeft gehuurd?
& handige tips heeft om ons een leuke, niet extreem dure villa helpen te vinden... |
|
|
| Dj Lex |
Klik hier voor villa's
Goede site voor villaverhuur. Waarschijnlijk is hier niet veel meer vrij, aangezien er een maand geleden ook al veel volgeboekt was. Succes |
|
|
| jp |
| Weet je wie ook een villa op Ibiza heeft? :nervous: |
|
|
| jp |
| Nee, Patty Brard :haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by emma
jij ? |
nee, die gore Patty Brard........brrrrrrrr
Misschien ken je die als schone belgische vrouw niet :) |
|
|
|
|