|
מה הייתם מצפים מפרי לנגן?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
אני מקווה שיתן מלודיות - ורק מלודיות!
בטראנס אנרגי הוא נתן חצי-חצי.
ארמין נתן פה ים של פרוגרסיב.
גם מרקוס יתן פרוגרסיב.
יוהן עושה מיקסים מדליקים (אני ואילן היינו בשוק) אבל זה לא מלודי!
מייק נתן טכנו - ובזכות אילן שצעק בסוף "לגאסי!" היה לי קצת נחת.
אני אוהב טראנס מלודי... כזה אני. |
|
|
| skelz |
אנחנו מקווים שיהיה שירי ילדים
סטייל ילדודס 2 בכיכובם של אורנה ומשה דץ
אבל אי אפשר לדעת :) |
|
|
| Shahar |
יש טרד כבר על המסיבה של פרי וזה לדברים כאלה! תמחק את הטרד שלך
edit -> delete |
|
|
| Scorchio |
אם אתה מצפה לסט שהוא כולו מלודיות טראנס הולנדיות שיזכירו לך את אינרסיטי 99 המדהים שלו
אני כבר מפוצץ לך את הבועה
הוא אולי יתחיל עם מלודיות אבל פעם שעברה הוא ניגן המון אלקטרו וטקנו |
|
|
| DJ Alex E. |
יש לי שאלה יותר טובה
מה הייתם מצפים שתהיה תגובתו של יגאל אם יאמאן היה פותח את התרד המוזר הזה? |
|
|
| uzi |
אני יודע בדיוק מה פרי נותן...
שעה וחצי מלודיות חמודות.
אחר כך שעה של זבל.
אחר כך אלקטרו שלו - חוץ מ"סוויט סורוו" הכל מגעיל.
ובסוף עוד חצי שעה עד 45 דקות של מלודיות שוב.
ככה זה היה 4 הופעות אחרונות!
**** סהר, אני לא מוחק את הטראד כי יש פה הודעות של בדיחות ולא על טראנס. כשהם ימחקו את שלהם אני בשמחה אמחק את שלי! נחמד מצדך לסתום לי את הפה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
אני יודע בדיוק מה פרי נותן...
שעה וחצי מלודיות חמודות.
אחר כך שעה של זבל.
אחר כך אלקטרו שלו - חוץ מ"סוויט סורוו" הכל מגעיל.
ובסוף עוד חצי שעה עד 45 דקות של מלודיות שוב.
ככה זה היה 4 הופעות אחרונות!
**** סהר, אני לא מוחק את הטראד כי יש פה הודעות של בדיחות ולא על טראנס. כשהם ימחקו את שלהם אני בשמחה אמחק את שלי! נחמד מצדך לסתום לי את הפה! |
אדון נכבד
יש כללים בפורום הזה
אל תעשה תנאים לאנשים
אתה לא תמחק תטרד המוד יסגור לך אותו
חבל שאתה מתחיל פה ברגל שמאל
וחבל שהגיבו פה בכלל |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by uzi
**** סהר, אני לא מוחק את הטראד כי יש פה הודעות של בדיחות ולא על |
סהר???חחחחחחחח איזה יופי מצאנו כינוי חדש לשחר
אז יש אלקס,יגאל,אליאן,נפיחה,וסהר :D |
|
|
|
|