|
Romantiek
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
Was het meest romantische da iem ooit voor u gedaan heeft?
Ik hou mij hierbuiten aangezien ik een leek ben in relaties:p |
|
|
| CygnusX |
| M'n vriendin heeft ooit een weekendje Centerparcs achter mijn rug geregeld met alles erop en eraan voor mijn verjaardag. |
|
|
| mellow_head |
| en blij he:D nice gesture. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by mellow_head
en blij he:D nice gesture. |
Zeker en vast! Ik stond er echt van te kijken, want normaal kan ze zoiets niet verzwijgen :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| tot nu toe een héél speciaal & mooi gedichtje opgestuurd ;) |
|
|
| Nyah |
mmh daar vraag je wat :p
euh... roosjes geven? damn, daar vraagt ge echt wat
eerste lief: op de straat op zen knieën gaan zitten, ma dat vond ik eerder zo van: omg, get up :p!
verder, joa, kaartjes, gedichtjes, en 1 keer mijn naam die uit gom was gesneden :toothless vond ik toen wel lief, ma er zat een ander verhaal aan, want die jongen toen vertelde dat hij t had gemaakt, terwijl in feite zen kameraad dat voor hem gedaan had, maar ja :p |
|
|
| Kaidreas |
het liefste wat ikzelf al heb gedaan:
op een drukke zaterdagnamiddag, had ik afgesproken met een vrouwke in turnhout. kwou er een vergeet me nietje voor kopen (zodat ze me niet zo vergeten natuurlijk, ma het was den tijd van het jaar niet) dus werd het een mooie roos.. natuurlijk was ze heel vertederd. :cool: |
|
|
| Aurélie |
| Ik hou niet van melige toestanden. Ik word daar zo verlegen en ambetant van :D |
|
|
| Kaidreas |
| ^ das juist het leukste... de ander zien blozen... betekend toch dat het is gelukt vind ik. |
|
|
| Buoyant |
Iedere maand dat we samen waren gaf ik haar roosjes, begin bij 1 roos na 1ste maand, 2 rozen na 2 maand, na 3 á 4 maand ist de verrassing daar ook wel af.
Kheb ooit voor een picknick gezorgd, ze wist van niets,khad ze geblindoekt, achter op de fiets gezet, lakentje gespreid, drankje,hapje muziekje en kaarsjes derbij
Verder hebben ze nog veel melige gedichtjes gekregen van mij.
Ooit werd ik zonder meer door haar meegenomen, ze zei niet naar waar of wat we gingen doen, ze had alleen een vreemd plastiek zakje bij,komen we aan op een mooi parkje met een grasveldje en een molen, haalt ze daar een bak ijs uit die we samen lekker hebben leeg gelepeld.
zo zijn er nog wel een aantal dingen die mij de traantjes in mijn ogen hebben bezorgd maar kdenk dat dit wel weer genoeg inspiratie is voor jullie :p.
Tmotto is niet denken, gewoon doen, hoe gekker hoe beter |
|
|
| Nyah |
^^^
:) nice
motto is idd wel erg goed
van die impulsieve kleine dingen kunnen soms superromantisch zijn :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Zeer lang geleden, in mijn eerste jaar in Gent. Zonder dat ze iets wist afgezakt naar waar ze woont (duurt 1u20 heen OF terug) en een een roos cadeau gedaan. Ik had dan just just just mijn 1e gsm en zij wist dat niet, dus ik bellen en na een 3 minuutjes: "Kijk es door het raam"
"Waarom?"
"gewoon doen"
sweeet |
|
|
|
|