return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אנשים!!! חזרתי מגואה ומהופעה באילת!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
וואאאאאאאאאאאאיייייייייייי מה שהלך שם!!!!!!!!!!!!!!
איזה טראנס!!!!!!!! איזה מסיבות!!!!!
סוף העולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמות הסמים שהייתה שם פשוט לא נורמלית!!!
ואיזה נוף!!!!!!!
luckystrike
WELCOME BACK !!!

באמת לא הבנתי לאן נעלמת
:)
איך היה ?
ספר חוויות !
Dj-2TaLL
פצצות אחי!!!
איך היה?
מה היה חוץ מסמים ונוף?
איך הייתה המוזיקה?
Gil Shwarts
היה פשוט מדהים
הייתה שם מסיבה על איזה נהר
התקליטן היה מעל המפל במן גשר טבעי כזה עם לייזרים ומסכי ענק
איזה מדליק!!!
מלא כוסיות היו שם!!
dj alonzo
!!!!!וואי אחי.. אני מקנא בך

!!גם אני רוצה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
היה פשוט מדהים
הייתה שם מסיבה על איזה נהר
התקליטן היה מעל המפל במן גשר טבעי כזה עם לייזרים ומסכי ענק
איזה מדליק!!!
מלא כוסיות היו שם!!


ווווווואיייי.... סעמק גם אני רוצה!!!!!!!!!

תגיד.. אתה לוקח סמים?
Gil Shwarts
לא בדיוק...
אני יותר בן אדם של ג'וינטים ובאנגים אבל לפעמים אני זורק איזו אקסטה או הופמן למוח :)

תלוי באירוע...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא בדיוק...
אני יותר בן אדם של ג'וינטים ובאנגים אבל לפעמים אני זורק איזו אקסטה או הופמן למוח :)

תלוי באירוע...


טוב....
luckystrike
נו עוד פעם מריבות ?
מה קורה איתכם ???


PLUR !!!

בכל מקרה - שמישהוא יפתח
THREAD
על סמים
יהיה מענין
;)

...
luckystrike
ח'ברה אם אתם הולכים להמשיך - תעברו עם זה ל
PM'S

דרך אגב לאן נעלמת בזמן האחרון אריה ?

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
.

חס וחלילה
שאתה תהיה שטינקר? מה פתאום, אתה כולה שקרן בן אלף זונות
יופי של המצאה של ה"שיחה" הזאת שהייתה לנו קודם... יש לך דמיון מפותח אני חייב לציין ואם אתה חושב שאתה מפחיד אותי, אתה לא מזיז לי ת'ביצה השמאלית אז תוריד פרופיל לפני שאני יוריד לך אותו בכח ברור?

חתיכת אפס!


לאקי.. הבן אדם גזור במוח מה אני יגיד לך, יש לו משהו נגדי לא יודע מה הוא רוצה ממני...
אל תשכח שהוא המציא איזו שיחה שניהלתי איתו לא יודע איפה...
ועכשיו הוא עושה לי קטעים על זה שאני לא בן אדם של סמים או משהו כזה, למי אכפת

דבר אחד אני יגיד לך R-Yeah יעכבר מעבדה אומלל, אקסטזי = סם!
הופמן = סם!
לא אמרתי שג'וינט זה סם
לא אמרתי שבאנג זה סם
אז תפסיק לשחק אותה לפני שאני יעקם לך את כל הצורה!
מביא לי ת'קריזה האפס הזה!

ואם אתה חושב שאתה בן אדם של סמים אז אני מאוד מרחם עלייך!


אחים שלי
חלאס לריב!!!

כולנו צריכים לשמוע ביחד
Rank 1 - Such Is Life

ולשתוק!!!!
:)
Gil Shwarts
חחח
יובל יקרוע :)

אחי, חזרתי לפני יום וחצי מגואה... אומנם אני פיזית כאן אבל נפשית אני עוד בSUN Project - Live @ Bodah River!!!

אתה חייב לנסוע לשם אחי, זה המקום הכי יפה בעולם והכי מתאים למסיבות טראנס!!!
אם היו שמים שם
Rank 1
אנשים היו יורים על התקליטנים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement