|
Andre Hszes - de vlieger parodie
|
View this Thread in Original format
| basvh |
ik kreeg email met deze parodie erg grappig, misschien wordt het de carnavals kraker van dit jaar!!!
"HET VLIEG - TUIG"
> >> >
> >> > Het zoontje van Bin Laden, werd acht jaar oud die schat
> >> > Hij vroeg aan hem een vliegtuig, en die heeft hij ook gehad
> >> > Naar z'n harem, z'n kamelen, nee daar keek hij niet naar om
> >> > Want z'n vliegtuig was hem alles, alleen wist hij niet waarom
> >> >
> >> > En toen de andere morgen, zei hij "vader ga je mee"
> >> > De wind die is nu gunstig, dus ik vlieg naar 't WTC
> >> > In z'n ene hand een scheermes, in de andere een brief
> >> > Hij kon hem niet begrijpen, maar toen zei zijn zoontje lief
> >> >
> >> > Ik heb hier een brief vol met poeder
> >> > Die ons van het westen verlost
> >> > Stel: ik vlieg mij in New York te pletter
> >> > doe jij hem voor mij op de post?
> >> >
> >> > En als ik dan zeg, dat ik van Allah hou
> >> > En dus niet kan wennen aan een slimme vrouw,
> >> > Ik heb hier een brief vol met met poeder
> >> > die ons van het westen verlost |
|
|
| Optimus Trance |
| WHAHAHAHAHAHAHA, nu nog vragen aan Andre of ie t in wil zingen:D |
|
|
| Joost008 |
:p :p :p
Relaxed
Greetz
Joost |
|
|
| Dj Alpha |
| whahaha, deze is egt lache :) |
|
|
| Flipper01 |
LOL!!
Hij is leuk!! Nu nog iemand vinden die 'em in wil zingen!! |
|
|
| serialkillah |
| hehehe, echt iets voor een karaoke show.. |
|
|
| TranceFool |
| hahaha, hijs strak, eg goed verzonnen :D |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Flipper01
LOL!!
Hij is leuk!! Nu nog iemand vinden die 'em in wil zingen!! |
Ik wil het wel proberen.......:rolleyes: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| waar kan ik um vinden als mp3 gezongen door @ddicted?:D |
|
|
| Yarnie |
hehehe hij is echt goed:D
Lmao |
|
|
| -=WVG=- |
Kreeg er net n mail van toevallig..
Met de karaoke-versie van "De Vlieger"
Ik natuurlijk meezingen :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| lol lol leuk ja :) |
|
|
|
|