|
Nieuwe MP3 Server
|
View this Thread in Original format
| serialkillah |
Hallo, ik heb nu een prive server waar ik nu mp3's op aan het knallen ben. Dus kijk maar ff rond en download wat je wil.
(ps de rest van de site is aardig beroerd, maarja ik heb niet echt veel tijd...)
http://mannetje.dnsq.org/killah/ta.htm |
|
|
| M_Peror |
Yo Serialkillah!
Vette site... never mind hoe 't eruitziet, tgaat om de inhoud en die is verekkes goed. Ben ff een paar nummertjes aan het d/len als je het niet erg vind :)
Duz.... bedankt man en ga zo door!
PS En terecht dat TA bovenaan staat bij de links! :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
thanx mate!
88+ kb/sec is toch zeker niet slecht! |
|
|
| TranceFool |
Coole site man, vette muziek, lay out boeit me geen donder als de muziek maar goed is :D:D
Is dat nummer van Marco V & Benjamin nieuw??? Nee, toch??? ff voor de zekerheid :D |
|
|
| Boss |
hmmm... prodigy fan? :D
bedankt voor de downloads ! |
|
|
| serialkillah |
| quote: | | Is dat nummer van Marco V & Benjamin nieuw??? Nee, toch??? ff voor de zekerheid |
nee, nieuw zijn ze niet maar ik kan je niet precies zeggen van wanneer ze zijn gereleased. |
|
|
| Dj Lex |
| Hey bedankt lekkere nummertjes en niet langzaam. En die lay-out maakt nix uit he. |
|
|
| New Wave |
| Goed initiatief kerel!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Toffe site met een goede snelheid (111 kB/sec) en dat nummertje van Marco V & Benjamin die kende ik al, maar hij blijft wel lache :) en bij dj's/producers=> ARMIN!!! ;) :D |
|
|
| Flippe |
Thnx maaT!
Lekker snel, layout kan beter maarja daar let k toch niet op :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ja zon siteje is altijd leuk :P
thx |
|
|
| Ding Chavez |
Phat man. Als er veel te downen is maak het nie uit hoe het eruit ziet :p Neeeh, cool dat je die nummers ter download beschikbaar stelt, Olive had ik bijvoorbeeld nog nie :)
Thanx & GreetZ, DC |
|
|
|
|