return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Golden Bytes (welk nummer hoor ik atm?)
View this Thread in Original format
Phortastic
kweet niet als jullie dit ook gelezen hebben in de krant maar der is nu ne service die ge kunt bellen als ge een goeie tune hoort op radio of in een club of whatever.
Ge belt da dan, ge zet uw GSM 15 sec zo dicht mogelijk bij geluidsbron en na een minuutje krijg je bericht terug met de titel van de track, de uitvoerder en het album waar het opstaat.

Kostprijs rond de euro per oproep (twas zelfs iets meer nog, 1.21 € ofzo).
Ik heb het vandaag gedaan met die peter luts remix van zornik, maar ik kreeg geen bericht terug en de commentator op Donna zei het gewoon zelf na het nummer :)
De database zou 25000 nummers hebben...
Klassiek zou de DB niet veel van hebben (van peter luts ook ni veel precies :p)

Nummer: 090351505

Golden Bytes heet da ding :)

serieus duur vind ik en ik vrees dat die niet veel tunes die wij luisteren terug gaat vinden :nervous:
X-Tune
Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic.
Pumaz
quote:
Originally posted by X-Tune
Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic.

It's the story of your life :p
Zehra
quote:
Originally posted by X-Tune
Een overweldigend succes blijkbaar, net zoals deze topic.


ge gaat veel werk hebben als je alle topics zonder enige replies zo gaat afgaan...
X-Tune
quote:
Originally posted by Zehra
ge gaat veel werk hebben als je alle topics zonder enige replies zo gaat afgaan...



Dit is een van de enigste. Ik ben nu ook niet van plan om alle oude topics die ik gemist heb, terug te halen.
Maar ik vind wel dat je tenminste een beetje interesse moet tonen in de topics van je eigen beta's: die steken daar ook tijd in.
Phortastic
quote:
Originally posted by X-Tune
Dit is een van de enigste. Ik ben nu ook niet van plan om alle oude topics die ik gemist heb, terug te halen.
Maar ik vind wel dat je tenminste een beetje interesse moet tonen in de topics van je eigen beta's: die steken daar ook tijd in.


ja... :sadgreen: ;)
X-Tune
http://www.goldenbytes.nl/new/Press/pressBE20050223.pdf

quote:
...Vanaf medio 2005 is het ook mogelijk om met MusicDNA® direct de ringtone of de download van het liedje per SMS te bestellen en af te rekenen...


Mooi :eyespop:
Phortastic
^ nice idd :)
maar ik bel er toch ni meer naar :)
kvind het belachelijk dat als die nix vind ge evengoe moet betalen :whip:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune
een beetje interesse moet tonen in de topics van je eigen beta's: die steken daar ook tijd in.


das waar, maar de view-teller helpt ook om te zien hoeveel interesse er was
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement