|
מיקסרים בלאגנים
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
אהלן חברה
מישהו יכול להגיד לי איזה יציאות יש למיקסר ?
אני לא מדבר על כניסות לתוך המיקסר... אני מדבר על יציאות מהמיקסר לרסיבר נגיד...
ואם אתם רוצים שאתן לדוגמא מיקסר מסויים - אז
http://vestax.com.au/products/pcv275.htm |
|
|
| s0undw4v3 |
ואם כבר מישהו עונה לי פה... אז תוכלו להסביר לי מה ההבדל בין סקרץ' רגיל לבין
Transformer Scratch
??? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
ואם כבר מישהו עונה לי פה... אז תוכלו להסביר לי מה ההבדל בין סקרץ' רגיל לבין
Transformer Scratch
??? |
כן גם אני הייתי מעוניין לדעת.. |
|
|
| Vman |
יש למיקסר את היציאות הבאות
MASTER
יציאת סטראו שהולכת למגבר הראשי ומהמגבר לרמקולים
BOOTH
הולכת למגבר משני כדי ליצור יחידה של שני מגברים עם מיקסר אחד יש לו כפתור ווליום משלו גם כן סטראו
REC
יציאה שלא תלויה ב
MASTER VOLUME
ונועדה להקלטה גם כן סטראו |
|
|
| s0undw4v3 |
Transform Scratch - Most famously associated with DJ Cash Money who is credited with coining the term "transform" or "transformer" scratch, this scratch is achieved by moving a sound with your record hand while repeatedly tapping the fader to cut the sound in and out in sequence with your fader hand as the sound plays. A transform scratch should begin with the sound off tapping the fader once you want the effect/sound to start. Imagine the crossfader as a button, and your thumb as the spring (or vice versa if you scratch hamster style). What you would be doing is tapping the button repeatedly as the sound plays giving a stuttering or tremolo type effect.
sounds easy =] |
|
|
| s0undw4v3 |
| Vman: and every output is RCA (white/red) right ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
Vman: and every output is RCA (white/red) right ? |
זה יכול להיות גם שחור ואדום...
שחור ולבן... |
|
|
| s0undw4v3 |
טוב טוב! בסדר! :D
אני שואל פשוט כי יש לי רסיבר שאני רוצה לחבר את המיקסר אליו... ורק רציתי להיות בטוח שאם אני מחבר פטיפון למיקסר עם כניסות
PHONO
ו-
GROUND
אני לא צריך את אותם חיבורים ברסיבר...(אין לי גראונד ופונו ברסיבר שלי)
יענו - הפונו והגראונד הולכים לתוך המיקסר והמיקסר מתחבר עם
RCA
(שני כבלים-אדום ולבן לצורך העניין) לתוך הרסיבר.
נכון? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
טוב טוב! בסדר! :D
אני שואל פשוט כי יש לי רסיבר שאני רוצה לחבר את המיקסר אליו... ורק רציתי להיות בטוח שאם אני מחבר פטיפון למיקסר עם כניסות
PHONO
ו-
GROUND
אני לא צריך את אותם חיבורים ברסיבר...(אין לי גראונד ופונו ברסיבר שלי)
יענו - הפונו והגראונד הולכים לתוך המיקסר והמיקסר מתחבר עם
RCA
(שני כבלים-אדום ולבן לצורך העניין) לתוך הרסיבר.
נכון? |
כן, נכון |
|
|
| dj alonzo |
בחלק מהמיקסרים היציאות של המאסטר והתא די ג'יי הם
XLR
זאת אומרת שהאיכות סאונד יותר טובה, ושהסאונד הרבה יותר ממוגן (הוא לא מאבד מהאיכות שלו בדרך למגבר).
הבעיה בזה זה שמגבר עם כניסות
XLR
זה עניין די יקר, ואני לא חושב שתוכל להשיג רסיבר ביתי עם כניסות כאלה..
בכל מקרה, אם אתה משיג את ה275 אז אין לך בעיה, כי בו היציאות הן
RCA. |
|
|
|
|