return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טרד על צבא
View this Thread in Original format
taltul
טוב אז ככה שלא נפתח כל פעם טרד על איך ששחר רוצה ללכת לקבן או איך חן חזר מקורס נוסף... אני פותח רשמית טרד על כל מה שקשור לצבא...
יאללה תזרמו פה אם צריך איזה משהו...

טוב אז אני אפתח בכתבה שראיתי היום בידיעות:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3051761,00.html

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תקראו תגובות!!!!!!!
Star
אני רואה שמאז יום שישי אתה משועמם אה?
Shahar
יש כבר טרד רשמי על צבא שרועי פתח פעם
Star
תגיד לי אתה חי?
כי שאלתי יום שישי את אילן איפה אתה
Shahar
quote:
Originally posted by Star
תגיד לי אתה חי?
כי שאלתי יום שישי את אילן איפה אתה


חי חי ברוך השם
לא באתי בגלל הפיגוע
חברה שלי טחנה לי תמוך ולא היה לי ראש לבוא להנות אחרי ש 50 איש נפצעו..

תבוא לטילט..
m0sh
אז יאללה שחר יש ט'רד חדש
צריך לסגור את הישן
הוא כבר לא רלוונטי כנראה...

טוב חברה אני לא יודע מה איתכם אבל אני עוד כמה חודשים עושה קורס צניחה!
ויש לי פרופיל 45 אגב
:crazy:
markfeldman
quote:
תבוא לטילט..


מתי ?!

quote:
טוב חברה אני לא יודע מה איתכם אבל אני עוד כמה חודשים עושה קורס צניחה!
ויש לי פרופיל 45 אגב


ואללה אז נשלח אותך לעשות אבט"ש במיתלה !!

חחחחח
m0sh
פחחחחחחח הדבר האחרון שאני יעשה בחיים שלי זה אבטש
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
פחחחחחחח הדבר האחרון שאני יעשה בחיים שלי זה אבטש


חס וחלילה
Shahar
רק אל תעבירו תוויכוח שלכם לפה מארק ומוש

ומארק לא הגבתי על מה ששאלת פה על טילט כי כבר ראיתי שמצאת תטרד..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement