|
טרד על צבא
|
View this Thread in Original format
| taltul |
טוב אז ככה שלא נפתח כל פעם טרד על איך ששחר רוצה ללכת לקבן או איך חן חזר מקורס נוסף... אני פותח רשמית טרד על כל מה שקשור לצבא...
יאללה תזרמו פה אם צריך איזה משהו...
טוב אז אני אפתח בכתבה שראיתי היום בידיעות:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3051761,00.html
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תקראו תגובות!!!!!!! |
|
|
| Star |
| אני רואה שמאז יום שישי אתה משועמם אה? |
|
|
| Shahar |
| יש כבר טרד רשמי על צבא שרועי פתח פעם |
|
|
| Star |
תגיד לי אתה חי?
כי שאלתי יום שישי את אילן איפה אתה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
תגיד לי אתה חי?
כי שאלתי יום שישי את אילן איפה אתה |
חי חי ברוך השם
לא באתי בגלל הפיגוע
חברה שלי טחנה לי תמוך ולא היה לי ראש לבוא להנות אחרי ש 50 איש נפצעו..
תבוא לטילט.. |
|
|
| m0sh |
אז יאללה שחר יש ט'רד חדש
צריך לסגור את הישן
הוא כבר לא רלוונטי כנראה...
טוב חברה אני לא יודע מה איתכם אבל אני עוד כמה חודשים עושה קורס צניחה!
ויש לי פרופיל 45 אגב
:crazy: |
|
|
| markfeldman |
מתי ?!
| quote: | טוב חברה אני לא יודע מה איתכם אבל אני עוד כמה חודשים עושה קורס צניחה!
ויש לי פרופיל 45 אגב
|
ואללה אז נשלח אותך לעשות אבט"ש במיתלה !!
חחחחח |
|
|
| m0sh |
| פחחחחחחח הדבר האחרון שאני יעשה בחיים שלי זה אבטש |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
פחחחחחחח הדבר האחרון שאני יעשה בחיים שלי זה אבטש |
חס וחלילה |
|
|
| Shahar |
רק אל תעבירו תוויכוח שלכם לפה מארק ומוש
ומארק לא הגבתי על מה ששאלת פה על טילט כי כבר ראיתי שמצאת תטרד.. |
|
|
|
|