|
reason איפה אני יכול להשיג את
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
איפה אני יכול להשיג את
REASON
המלא??? |
|
|
| Vman |
תכתוב את הכתובת שלך אני ישלך לך את הדיסקים
אני מבטיח שלא יהיה אנטראקס במעטפה
:p |
|
|
| Vman |
דרך אגב השם העיברי של אנטראקס הוא
"גחלת"
סתם לידיעה כללית |
|
|
| Dj Moriano |
תודה
Vman
אבל לא משנה כבר השגתי את המקורי
לבנדוד שלי יש והוא לא משתמש אז הוא הביא לי.... |
|
|
|
|