|
Pantene Pro-V reklame sang
|
View this Thread in Original format
| ziddy |
| Noen som vet hva navnet på den sangen Pantene Pro-V bruker i reklamen som går på tv for tiden? den som begynner rolig og etterhvert bygger seg opp med en ganske catchy beat :toothless |
|
|
| freeloop |
| La meg gjette at det er Jakatta med "American Dream" |
|
|
| ziddy |
takk skal du ha. skal sjekke den jeg ;)
edit: det var den ja. takk takk :D |
|
|
|
|