return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
FOTO'S Tiesto Solo in Utrecht & Earth in de Melkweg!
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Afgelopen weekend twee super goeie feestjes meegemaakt.....

Donderdag Tiesto Solo in de Winkel van Sinkel in Utrecht; topavond! Wie waren er nog meer van de TA's?
Vrijdag in de Melkweg geweest bij Earth. Alleen maar goeie sets gehoord daar; aanradertje voor wie van Progressive houdt...!


Van beide feesten staan de foto's online:

http://www.NILA.nl (News & Updates)


Wie gaan er a.s. vrijdag ook naar Tiesto Solo in Maastricht??


grtz,
Sido en Sander
Ruben_Dubbink
dat ziet er wederom errug feestig uit!:cool:
Volgens mij mis ik veel te veel, maar ja, ik kom dan ook maar uit het oosten des lands. En volgens mij moet ik voor de leukste feesten toch nog wel een eindje van huis, helaas.:(
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
dat ziet er wederom errug feestig uit!:cool:
Volgens mij mis ik veel te veel, maar ja, ik kom dan ook maar uit het oosten des lands. En volgens mij moet ik voor de leukste feesten toch nog wel een eindje van huis, helaas.:(


Ruben, ook wij komen uit het Oosten van het land (Arnhem), dus er is nog hoop voor je! ;)

Wie van de TA's gaan er vrijdag ook naar Tiesto Solo in de Nightlife in Maastricht???
Ruben_Dubbink
vlakbij de Duitse grens is toch wel ietsies verder weg dan Arnhem;)
Maar ik ga nog wel s een keer wat verder van huis af.......:D
Partyhardy!
Toffe foto's weer Bouma-Bros! :) Cool!


quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Wie van de TA's gaan er vrijdag ook naar Tiesto Solo in de Nightlife in Maastricht???


Yep, ik ben der bij, als ik jullie zie spreek ik jullie zekerz aan, ik heb ook het voordeel dat ik weet hoe jullie eruit zien! :p ;) :D
Flippe
VETTE PARTY!!!!!!

hehe...
neej ik ga niet naar die Tjesto Solo
Yarnie
nee ben er pas bij als tiesto in de now&wow draait:(
Eye-Riz
ik dacht aan je achternaam al te zien dat je uit het oosten kwam :)
veel achternamen uit het oosten eindigen met ink...
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Toffe foto's weer Bouma-Bros! :) Cool!




Yep, ik ben der bij, als ik jullie zie spreek ik jullie zekerz aan, ik heb ook het voordeel dat ik weet hoe jullie eruit zien! :p ;) :D


Ok zie je daar! Wat kunnen we verwachten van de Nightlife?? Onze eerste keer, dus wat kunnen we ervan verwachten? Mooie tent?
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik dacht aan je achternaam al te zien dat je uit het oosten kwam :)
veel achternamen uit het oosten eindigen met ink...


dat heb je helemaal juist!:D of ik er blij mee moet zijn is een tweede :rolleyes:

Eye-Riz
quote:
of ik er blij mee moet zijn is een tweede

met je naam of met het feit dat je uit het oosten komt? :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Eye-Riz

met je naam of met het feit dat je uit het oosten komt? :D


zullen we dat maar in het midden laten?;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement