return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

THT session agenda for Mars 2005!
View this Thread in Original format
Dj Stephano
Hei, en ny månde står nå snart for tur og her kommer agendaen for hva som skjer på THT session den kommende månden.

I den siste tiden har jeg mottat sett fra mange utlandske artister og disse får du høre den kommende månden på THT session:

Tirsdag 01.03: Svenson
Tirsdag 08.03: Kimito Lopez
Tirsdag 15.03: Joop
Tirsdag 22.03: Tomcraft
Tirsdag 29.03: Jesselyn

Showet går hver Tirsdag fra 21.00-23.00 på Radio Oslo FM 101,1 eller på www.radiooslo.no!

Den første timen får du dagens klassikker, dagens promo, nyheter fra inn og utland, muligheter til å stikke av med diverese premier og ikke minst mye tull prat fra meg, Bali og Kimito Lopez, mens den andre timen er forbeholdt dj settene.

Så tune inn THT session hver Tirsdag!

Vi høres,

-Stephano-
Soeder
ser spesielt frem til 29 mars der!
må inrømme at jeg ikke hører no særlig på radio oslo...hører man trance der ofte?
Dj Stephano
Nei du hører ikke så mye trance på radio oslo om dagen akuratt, kan jo hende de spiller en klassikker eller to! Men om kvelden så er det show der du hører mer en bare kommersiel musikk.

Jamie har jo showet sitt Heat hver Onsdag + at Omega har 2 timer før oss på Tirsdags kvelden.

Sjekk ut www.radiooslo.no så får du all info du trenger å vite ang showene der.

-Stephano-
kisn
Må prøve dette jeg, har aldri hørt på denne stasjonen før! :crazy:
DJ_Audun
Nice! Skal få prøvd å tune inn. Husker de gode gamle greedy og artificial sendingene....sukk:(
Det var tider da det var mulig å kjøpe nye vinyler i oslo.
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Nice! Skal få prøvd å tune inn. Husker de gode gamle greedy og artificial sendingene....sukk:(
Det var tider da det var mulig å kjøpe nye vinyler i oslo.

ømmm... du har jo fortsatt ett par butikker igjen da...
DJ_Audun
som selger ny trance?
Nicco
eneste som selger trance er filter og tribal trax.. vil ikke si at de har mye ny trance
noonboy
da var vi enige
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement