return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Awakenings 16/04/2005 Westergas
View this Thread in Original format
New Wave
Wie gaan er mee?

Harmen, Bastiaan en ik gaan al.
Bram gaat natuurlijk pas mee als Bas mee gaat.........waarom dat zo is...tja......hij kan blijkbaar niet voor zichzelf beslissen...of Bas moet zijn handje vast houden..kan ook natuurlijk :p.

JP moet ook maar eens meegaan!

Line-up:

Melon
Ricardo Villalobos
Fumiya Tanaka
Richard Bartz
Adam Beyer
Marko Nastic


Begin is zeer groovy en op het einde wordt het steviger. Dus als er eens wat anders wilt dan alleen dat trancetrutjesgezeik van Tiesto en Armin van Buuren........ga eens gezellig mee. :) kaartje is maar 35 euro en het si in een toplokatie! Wat wilt u nog meer :)
jp
Ach why not :D
magrec
TIm kun je een kaartje voor mij kopen?
De sigarenboer is hier de komende 2 weken dicht :( :( ivm overlijden van de sigarenboer
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Bram gaat natuurlijk pas mee als Bas mee gaat.........waarom dat zo is...tja......hij kan blijkbaar niet voor zichzelf beslissen...of Bas moet zijn handje vast houden..kan ook natuurlijk :p.


Nee omdat ik jou een kneus vindt, en Harmen ook, wacht ik even tot ik zeker weet dat er gerse mensen meegaan.

:p

Echte reden: ik ben werkeloos dan, ik beslis dan wel als ik geld heb.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee omdat ik jou een kneus vindt, en Harmen ook, wacht ik even tot ik zeker weet dat er gerse mensen meegaan.

:p

Echte reden: ik ben werkeloos dan, ik beslis dan wel als ik geld heb.


Hehe, eindelijk eens een normaal antwoord Bram :p
Ik ga morgen naar amsterdam en dan ga ik met Bastiaan kaarten kopen.
Harmen, ik koop ook wel effe kaartje voor jouw.
Ik heb er nu al zin an!
Little Theseus
Kaartjes zijn vanmiddag gekocht, ook die van jou Magrec!
En Snuggle, hertekop, jij moet gewoon meekomen geen discussie, tis overdekt dus je hoeft niet bang te zijn voor gekken die in vuilniszakken als kledij om je heen springen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
Kaartjes zijn vanmiddag gekocht, ook die van jou Magrec!
En Snuggle, hertekop, jij moet gewoon meekomen geen discussie, tis overdekt dus je hoeft niet bang te zijn voor gekken die in vuilniszakken als kledij om je heen springen!


Als jij mijn handje vasthoudt! :D :D

Denk dat ik wel meega hoor, maar ligt aan het geld dan.
Of betaald Harmen mijn kaartje (de vorige deed ik voor hem :p)?
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als jij mijn handje vasthoudt! :D :D

Denk dat ik wel meega hoor, maar ligt aan het geld dan.
Of betaald Harmen mijn kaartje (de vorige deed ik voor hem :p)?


Mjah maar voor dat kaartje heb je zelf ook niet betaald ;) :p

Bastiaan bedankt voor het kaartje. Stuur me ff je rekeningnummer dan maak ik het geld over.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Mjah maar voor dat kaartje heb je zelf ook niet betaald ;) :p


Op welke manier ik eraan gekomen ben doet er niet toe ;)
Maybe lukt dat deze keer btw ook wel weer :) Ga eens kijken wat ik kan doen!
Remy D
ik ga wel maar dan wel op vrijdag waarschijnlijk..

Line-up:
15/04/2005
21:30 - 07:00
Line-up
Joris Voorn
Steve Rachmad
Charles Siegling
Redhead
Rush
PET Duo

franzelare
weet nog niet welke dag ik er ben maar ben er zeker 1 van de 2 bij! misschien wel beide!
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Bastiaan bedankt voor het kaartje. Stuur me ff je rekeningnummer dan maak ik het geld over.


Zullen we dat maar even niet doen en het geld maar even op mijn rekening storten.:) Aangezien ik voor jouw en Bastiaan heb voorgeschoten.:D Maar alstjeblief hoor, het is altijd een grote eer om voor jouw een kaartje te kopen :p
Kaarten zijn voor 16de dus dat wordt bere gezellig :p
Bastiaan, jij effe 100% vrij eisen.....we gaan je knuppelen he, je weet het, knuppel-lijstje van 2005 is nog leeg :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement