return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mark V????
View this Thread in Original format
serialkillah
Weet iamand of marco V vroeger (4 jaar geleden) hardhouse heeft geproduceerd onder de naam Mark V of is dit een ander. Ik heb een oude cd waar Mark V feat. Poogie Bear met Ants In My Pants en Feel My Beat op staan. Ik vroeg me dit af omdat ik wel enige gelijkenis in die nummers kan vinden met zijn huidige werk.
Pjotr G
Lijkt me sterk, aangezien hij tracks altijd al uitbracht onder naam Marco V (and benjamin)...en southside spinners....en dat was toch echt wel ander spul als dat van mark V & poogie bear....Marco V was echt Club toen. btw check uit "buzzed" of "buzzin" van mark v & poogie bear :) )
serialkillah
ok, dat dacht ik al
Flippe
Lijkt me sterk dat dat dezelfde zijn geweest,!
Dj Alpha
Het was vast z'n gemene stiefbroertje die verwarring wou schoppen :D
serialkillah
quote:
Het was vast z'n gemene stiefbroertje die verwarring wou schoppen

Die schijt stiefbroertjes ook:whip:
Flippe
quote:
Originally posted by serialkillah

Die schijt stiefbroertjes ook:whip:


beetje rustig he :P
serialkillah
oke oke, sorry als ik iemand beledig heb:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement