return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Beste liveset!
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey allemaal,

het kan zijn dat deze thread in het verleden al s gepost is, maar ik ben hem in het archief nergens tegen gekomen, dus daarom de vraag:

Wat is jullie favoriete/beste liveset en waarom.....

Zelf zal ik nog even mijn livesets afgaan om te kijken wat ik eigenlijk de beste vind, heb er in de afgelopen tijd toch wel heel wat gedownload.:p

Greetz RubDub
Little Theseus
in tegenstelling tot vele anderen is mijn favo liveset niet tiesto @ energy 2000, maar judge jules @ qontact 2001, marco v @ mysteryland 2001 en paul van dijk @ innercity 2000. Gewoon omdat hoe vaak ik er ook naar luister: ze blijven relaxed en geweldig. Welk moment van de dag ook, dat is voor mij een all time favorite liveset.
raoel
Die thread is er al ooit geweest

klik hier voor die thread

Wat mijn beste live-set is, zie je daar ook, dus vertel ik um nie meer:toothless
Dj Lex
Hahaha ja deze is echt heel vaak voorbij gekomen. Die van mij staan er waarschijnlijk ook wel tussen :D:D:D:D
New Wave
Alweer? nou okee, voor de 23ste keer

Cari Lekebusch Live at Fuse

Ejh, kan swamper niet een extra informatie window maken waaruh iedereen hun beste dj, beste live set, top 10 platen enzo ken invullen........?
LATOX!
Dj Alpha
Ik wou net zeggen ja.. Das nog geen 2 maanden geleden dat ik zo'n zelfde soort thread heb gezien..
Ruben_Dubbink
2 maandjes geleden?
Toen was ik er nog net niet........(op het forum dan);)

Sorry voor de herhaling,
zal de historie toch wel niet goed hebben doorgekeken.

Greetz RubDub
kolkiewolkie
ya dubbink, wel scherp blijven

omdat ik niet over zon megasupersonische inet verbinding beschik, is het aantal sets dat ik op voorraad heb liggen niet zo heel groot. Als ik dan toch een keuze moet maken(van wat ik dus heb liggen) vinnik yves de ruyter live @ tranceenergy2000 wel stoer, en ook ferry corsten live @ tranceennergy2000 (part 1 dan) is wel heeeel lekker.

Over Yves de ruyter: hoor ik bijna niks meer van, weet iemand ook zun website?? kan ik es kijken waar ie draait.

greetz kolkiewolkie
raoel
He Dubbink misschien een tip voor je.

Als je de volgende keer het forum doorzoekt.
Er is ook een optie "search"

Zie rechtsboven

Das misschien wel makkelijk, dan hoef je nie alle topics te gaan bekijken.
dj Screamer
Scot Bond - Live @ trance energy 20-10-2001!!!

Precies mijn stijl hij draait egt vet!!!

Greetz DJ Screamer

Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by raoel
He Dubbink misschien een tip voor je.

Als je de volgende keer het forum doorzoekt.
Er is ook een optie "search"

Zie rechtsboven

Das misschien wel makkelijk, dan hoef je nie alle topics te gaan bekijken.


Thanx mate! :)Zal het onthouden!
TimeportE
Been there, done that.. :P:P nee ik zal het eff herhalen.. tiesto live@ innercity '99 .. mijn fav.. maar ik ben een beetje gaan twijfelen: heb laatst zijn set gehoord op energy 2000 (dies ook FATT).. en trouwens the judge op uuh qontact toch is ook GOED!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement