|
Paul van Dyk @ Impulz outdoor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Tegen die tijd ben ik onderweg naar Mexico!!
Afgelopen jaren regelmatig richting Busloo gereden, altijd een goed begin van het 'festival-seizoen'... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Tegen die tijd ben ik onderweg naar Mexico!!
Afgelopen jaren regelmatig richting Busloo gereden, altijd een goed begin van het 'festival-seizoen'... |
Voor die opening heb je nu Free Your Mind in Arnhem. |
|
|
| Tim81 |
Originele naam: The Opening of the Festival Season!
Eerst de line up maar even afwachten... maar krijg nu wel al zin in de zomer!! Heb wel weer genoeg van die sneeuw ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Voor die opening heb je nu Free Your Mind in Arnhem. |
Nou eigenlijk is de échte opener van het festival seizoen nog veel eerder=> met pasen al! :eyes: Paaspop in Schijndel, dit jaar met maar liefst 2 tenten van Extrema! :cool: Dj's o.a. =>
16 Bit Lolita's
Benny Rodrigues
Chicks on Speed
Freestylers
Funk d'Void
Gene Farris
Joris Voorn
Lady Aïda
MarYSol
Miss Monica
Nick K
Petter
Rene Amesz
Secret Cinema |
|
|
| basvh |
:rolleyes: :rolleyes:
SPAM
;) :p :D |
|
|
| @win |
Opzich best wat leuke namen, Adam Sheridan vindt ik dan wel weer origineel :)
Zeker een optie! |
|
|
| Marc.....S |
| Ik vindt die line ups van Extrema altijd, het net niet line up. Zonde van zo een organisatie. Moet beter kunnen lijkt me. |
|
|
| jp |
+ t :conf: |
|
|
| Three 'O Three |
| haha mooie jp :D Maaruh niet zo zeiken, doe je bij New Wave bijv. ook niet! ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nou eigenlijk is de échte opener van het festival seizoen nog veel eerder=> met pasen al! :eyes: |
Lomp eigenlijk dat ze het dan zo noemen... Kan je geen gastenlijstplaatsen voor ons regelen voor Paaspop Onnie? :o :cool: ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Lomp eigenlijk dat ze het dan zo noemen... Kan je geen gastenlijstplaatsen voor ons regelen voor Paaspop Onnie? :o :cool: ;) |
x2, en doe mij even kaarten voor Extrema Beautifull ;) :p |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Marco V
BK & Ed Real back 2 back
DERB
Technikal aka Alf Bamford
JP
Fausto
Captain Tinrib LIVE
Uberdruck
|
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
[kwijl]Captain Tinrib! Derb! Uberdruck! [/kwijl]
:eyes: |
|
|
|
|