|
Ferry_Corsten_-_ Live_at_Innercity_Amsterdam_(11.12.99).mpg (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| förresten Gaby, är det inte dags att byta status? |
|
|
| x-dream |
| Man tackar flr mpeg Reveal...ska ta mig en titt på den imorgon.... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
förresten Gaby, är det inte dags att byta status? |
Håller med...:) Mindshooter e det inte dax? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Håller med...:) Mindshooter e det inte dax? |
men byt då? du har ju över 400 poster :) och vad är det som är dags? *nyfiken* |
|
|
| Gaby |
jag skrev lite fel...
jag kommer helt enkelt inte på något ... The swedish babe... äh!
Är jag fortfarande den enda bruden här? |
|
|
| reveal |
| nån som har sett den nu? vad tyckte ni? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
nån som har sett den nu? vad tyckte ni? |
Jo da den var helt okej.....Fick lite flashbacks på musiken bara...En av dom bättre skivorna var ju musiken.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
En av dom bättre skivorna var ju musiken.... |
vad menar du? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
vad menar du? |
Det var ju Ferrys skiva från innercity..... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har också hela mpg filmen från Innercity. Så de e bara å kontakta mig på ICQ #79 35 36 39 så skickar jag den, sitter på BBB.
Kan hålla med om att Innercity filmen e så cool, man blir så sugen, ska ev. dit i år.
Kolla gärna in mina andra videos och live stuff som jag har på *mpg
klicka bara här så ser du hela listan.
c-ya... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Skulle gärna vilja ha den filmen också, om någon kan vara gullig ;) att ladda upp den på min FTP...
jare.mine.nu:21
upload/upload
Tack! |
|
|
| reveal |
| håller på att uppa den nu. vad har du för lina? 40k/s känns slött |
|
|
|
|