return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיצוץ בת"א...רימון יד
View this Thread in Original format
Shahar
לפני 10 דקות התחלתי לשמוע ים אמבולנסים עוברים ויצאתי החוצה וישר אמרו פיגוע פיגוע
מסתבר שזרקו רימון יד ליד גלידה מונטנה...2 דקות רגלי מהטיאלוי...
אם אין פיגוע אז יש רימונים...

טוב בכל זאת זה קצת מרגיע..
markfeldman
רימון נגד מי ?

על רקע פלילי ?
DjChook
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3052770,00.html
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
רימון נגד מי ?

על רקע פלילי ?


כן אחי
חחחחחח יש סיבה אחרת שעפים רימונים באמצע ת"א?
טוב יש מצב ששני ילדים שיחקו מטקות בחוף ואחד ניסה לעשות מעשה קונדס לחבר והביא רימון במקום כדור מטקות
:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לפני 10 דקות התחלתי לשמוע ים אמבולנסים עוברים ויצאתי החוצה וישר אמרו פיגוע פיגוע
מסתבר שזרקו רימון יד ליד גלידה מונטנה...2 דקות רגלי מהטיאלוי...
אם אין פיגוע אז יש רימונים...

טוב בכל זאת זה קצת מרגיע..


שימותו כל העבריינים

עכשיו אני שמח מאוד שיש סלקטורים שמשאירים ערסים בחוץ!

אני במקום הסלקטורים הייתי בודק טוב טוב כל עירקי ומרוקאי מעכישו
אסור לתת להם לדרוך במועדונים
זה מסוכן מדי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שימותו כל העבריינים

עכשיו אני שמח מאוד שיש סלקטורים שמשאירים ערסים בחוץ!

אני במקום הסלקטורים הייתי בודק טוב טוב כל עירקי ומרוקאי מעכישו
אסור לתת להם לדרוך במועדונים
זה מסוכן מדי


נורא מצחיק ובוגר
:whip:
מה נסגר בדיוק בשבוע של היומולדת שלך אתה מוכיח שאתה לא גודל:whip:
סלח לי אבל כל פרשות הסגירת חשבונות לא נוגעות לחפיף מפשע ונדיר שמערבים תושבים חפיף מפשע...מי שרוצה לסגור חשבון בד"א עושה את זה מול מי שהוא סוגר איתו ומקורביו ולא יפגע בך ובי כי אנחנו לא קשורים
בניגוד למחבלים שיפגעו בכמה שיותר יהודים\ישראלים רק בגלל שהם כאלה ובגלל שהם מאמינים שמי שירצח יהודים ירוויח בלה בלה בלה...

ואם כבר דברת בקשר לסלקטורים אז הם בודקים...ספרתי פה כבר שחברים שלי תמנים כבדים נשארו מחוץ למסיבה של נקסט בלי סיבה ובלי שיבקשו מהם אפילו ת"ז...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ואם כבר דברת בקשר
לסלקטורים אז הם בודקים...ספרתי פה כבר שחברים שלי תמנים כבדים נשארו מחוץ למסיבה של נקסט בלי סיבה ובלי שיבקשו מהם אפילו ת"ז...


אחרי משקרה אין שמח ממני על זה שהם לא נכנסו
לך תדע מה היה קורה בפנים אם מישהו היה בטעות רוקד ודורך לאחד מהם על הרגל
אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה

* אוי שחר אני לא גדלתי? ריד מיי ליפס תדע לקבל את הגזענות שלך גם כשהיא מופנית אליך... *
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ריד מיי ליפס

אני רואה שנדבקת בסיסי-סטייל של תגובות... :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אחרי משקרה אין שמח ממני על זה שהם לא נכנסו
לך תדע מה היה קורה בפנים אם מישהו היה בטעות רוקד ודורך לאחד מהם על הרגל
אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה

* אוי שחר אני לא גדלתי? ריד מיי ליפס תדע לקבל את הגזענות שלך גם כשהיא מופנית אליך... *


מה קשר בכלל תגיד לי מה תדפוק!?
אתה נגד עדות בגלל שחלק מהם לפעמים מסתבכים בקטטות אבל אתה אומר שאני גזען בגלל שאני נגד עם שלם שמחונך לרצוח אותנו
על מה אתה מדבר בכלל
כל האנשים שאתה מכליל כמה שהם לא יפגעו באנשים אחרים - עדיין אין להם שום כוונה לרצוח יהודים\ישראלים חפים מפשע
מה נסגר איתך
Rising
quote:
Originally posted by taltul
אני רואה שנדבקת בסיסי-סטייל של תגובות... :rolleyes:


וזה משנה לך, כי? :rolleyes:

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשר בכלל תגיד לי מה תדפוק!?
אתה נגד עדות בגלל שחלק מהם לפעמים מסתבכים בקטטות אבל אתה אומר שאני גזען בגלל שאני נגד עם שלם שמחונך לרצוח אותנו
על מה אתה מדבר בכלל
כל האנשים שאתה מכליל כמה שהם לא יפגעו באנשים אחרים - עדיין אין להם שום כוונה לרצוח יהודים\ישראלים חפים מפשע
מה נסגר איתך


זאת בדיוק הנקודה
אני לא נגד עדות
אני פשוט רוצה לראות האם לך נעים שגזענות מופנית אליך שחר...
וכן לחשוב אחרי פיגוע על אותו ערבי שלא נכנס לטי אל וי רק כי הוא ערבי
זה בהחלט צורם לי...
אז כן אני לא עוצם עיניים יש סכסוך עתיק יומין בינינו לבין העם הערבי
אבל לפסול את כולם בגלל זה?
כולל ערבים ישראלים?

עשה לי טובה לא חסרים מקרים וסיפורים על ערבים ישראלים שעזרו בשעות צרה ליהודים
ולא מתוך שום אינטרס
פשוט טוב לב
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זאת בדיוק הנקודה
אני לא נגד עדות
אני פשוט רוצה לראות האם לך נעים שגזענות מופנית אליך שחר...
וכן לחשוב אחרי פיגוע על אותו ערבי שלא נכנס לטי אל וי רק כי הוא ערבי
זה בהחלט צורם לי...
אז כן אני לא עוצם עיניים יש סכסוך עתיק יומין בינינו לבין העם הערבי
אבל לפסול את כולם בגלל זה?
כולל ערבים ישראלים?

עשה לי טובה לא חסרים מקרים וסיפורים על ערבים ישראלים שעזרו בשעות צרה ליהודים
ולא מתוך שום אינטרס
פשוט טוב לב


תגיד לי
אם תראה בקיץ ערבי נכנס לאוטובוס עם מעיל ותיק גדול
אתה תרגיש בנוח?
תלך לשבת לידו?
תתנהג רגיל כי הוא בנאדם רגיל והכל סבבה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement