|
Shahar presents Global Energy @ Rising Stars on ETN.fm 06.03.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
?שיחקת אותה בסט מלודי ידידי הצעיר (גם האוואטר אהב!:clown: ). מאיפה אפשר להוריד אותו כדי להתענג שוב |
אני עדיין בחיפושים אחרי מקום שאני אוכל לעלות את הסט אליו :D
שמח שנהנית! האוותר יחכה לך בקופה ראשית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אין איזה טראקליסט או משהו? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין איזה טראקליסט או משהו? |
אתה עד כדי כך רוצה לקלקל לך תהאזנה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה עד כדי כך רוצה לקלקל לך תהאזנה? |
מה האזנה זה כבר שודר לא? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה האזנה זה כבר שודר לא? |
אני יסדר לינק
אני אישית לא אוהב לשמוע שידור חוזר של סט אם ראיתי טראקליסט זה הורס |
|
|
| markfeldman |
שחר,
סחתיקה על פריצת הדרך ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
סחתיקה על פריצת הדרך ! |
תודה אחייי!
שמעת את הסט?
אני חייב מקום לעלות אותוווו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תודה אחייי!
שמעת את הסט?
אני חייב מקום לעלות אותוווו |
טרם,
תעלה ונשמע. |
|
|
| skelz |
www.yousendit.com
מאפשר 25 הורדות.. ואז.. בום
אפשר גם
[[ LINK REMOVED ]]
הגבלה של 30 מגה לקובץ אז תחלק לראראים ותעלה
אבל תן להם שמות שונים
כי יש להם הגנה נגד
bla.part1.rar
אז תעשה
lsd.rar
lse.rar
lsf.rar
lsg.rar
ואז נשנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
www.yousendit.com
מאפשר 25 הורדות.. ואז.. בום
אפשר גם
[[ LINK REMOVED ]]
הגבלה של 30 מגה לקובץ אז תחלק לראראים ותעלה
אבל תן להם שמות שונים
כי יש להם הגנה נגד
bla.part1.rar
אז תעשה
lsd.rar
lse.rar
lsf.rar
lsg.rar
ואז נשנה |
תודה אבל
yousendit.com
לא טוב לי כי אני צריך מקום
RESUMEABLE
בגלל שיש לי בעיה כנראה בכרטיס רשת
והמקום השני סבבה אבל זה סרטים כי אם אחד הקבצים נופל אין סט
כל מקרה יום שבת אני יביא לאלי את הסט על דיסק והוא יעלה לשרת שלו
תודה אליהו:D
אני מאמין ששבוע הבא יהיה אפשר להוריד תסט ותוכלו להנות ממנו |
|
|
| princess cc |
וואי שחר לא הזכרת לי אוףףףףףףףףףףףףףף
איזה בעסה!!!!!!!!!!! איך שכחתי:sadgreen:
אתה חייב לשלוח לי אותו.... פליז?:sadgreen: |
|
|
| Shahar |
| אני יביא לאלי דיסק עם זה ונקווה ששבוע הבא יהיה אפשר להוריד...תורידי תהני :D |
|
|
|
|