return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Shahar presents Global Energy @ Rising Stars on ETN.fm 06.03.2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
?שיחקת אותה בסט מלודי ידידי הצעיר (גם האוואטר אהב!:clown: ). מאיפה אפשר להוריד אותו כדי להתענג שוב


אני עדיין בחיפושים אחרי מקום שאני אוכל לעלות את הסט אליו :D

שמח שנהנית! האוותר יחכה לך בקופה ראשית
Glenn-Holmes
אין איזה טראקליסט או משהו?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין איזה טראקליסט או משהו?


אתה עד כדי כך רוצה לקלקל לך תהאזנה?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אתה עד כדי כך רוצה לקלקל לך תהאזנה?


מה האזנה זה כבר שודר לא?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה האזנה זה כבר שודר לא?


אני יסדר לינק

אני אישית לא אוהב לשמוע שידור חוזר של סט אם ראיתי טראקליסט זה הורס
markfeldman
שחר,

סחתיקה על פריצת הדרך !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר,

סחתיקה על פריצת הדרך !


תודה אחייי!
שמעת את הסט?

אני חייב מקום לעלות אותוווו
markfeldman
quote:
תודה אחייי!
שמעת את הסט?

אני חייב מקום לעלות אותוווו


טרם,

תעלה ונשמע.
skelz
www.yousendit.com
מאפשר 25 הורדות.. ואז.. בום
אפשר גם
[[ LINK REMOVED ]]

הגבלה של 30 מגה לקובץ אז תחלק לראראים ותעלה

אבל תן להם שמות שונים
כי יש להם הגנה נגד
bla.part1.rar
אז תעשה
lsd.rar
lse.rar
lsf.rar
lsg.rar

ואז נשנה
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
www.yousendit.com
מאפשר 25 הורדות.. ואז.. בום
אפשר גם
[[ LINK REMOVED ]]

הגבלה של 30 מגה לקובץ אז תחלק לראראים ותעלה

אבל תן להם שמות שונים
כי יש להם הגנה נגד
bla.part1.rar
אז תעשה
lsd.rar
lse.rar
lsf.rar
lsg.rar

ואז נשנה


תודה אבל
yousendit.com
לא טוב לי כי אני צריך מקום
RESUMEABLE
בגלל שיש לי בעיה כנראה בכרטיס רשת
והמקום השני סבבה אבל זה סרטים כי אם אחד הקבצים נופל אין סט

כל מקרה יום שבת אני יביא לאלי את הסט על דיסק והוא יעלה לשרת שלו
תודה אליהו:D

אני מאמין ששבוע הבא יהיה אפשר להוריד תסט ותוכלו להנות ממנו

princess cc
וואי שחר לא הזכרת לי אוףףףףףףףףףףףףףף
איזה בעסה!!!!!!!!!!! איך שכחתי:sadgreen:
אתה חייב לשלוח לי אותו.... פליז?:sadgreen:
Shahar
אני יביא לאלי דיסק עם זה ונקווה ששבוע הבא יהיה אפשר להוריד...תורידי תהני :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement