|
Trance Awardas by Track It.Down - The Results!!!
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

...Best Live Act - Nu NRG
...Best DJ - Paul Van Dyk
...Best Record Shop - Chemical Records - Bristol
...Best Tune - The Whiteroom - Adam White
...Best label: Vandit
...Best club: Cream @ Amnesia - Ibiza
...Best producer: Paul Van Dyk
...Best new producer: Adam White
...Mixmag future hero: Adam Sheridan
...Best remixer: Tiesto
...Best resident: Armin Van Buren - Armada Nights - Ibiza
Go Vandit!!!
Goooo...Vandit!!!!!!!!!!!!!!
:crazy: :eyespop: :eyes: :disbelief
| quote: | Hello,
Thank you for your massive support in the voting for Trance Awards 2005.
The Awards took place last Friday in Bournemouth UK
and we are very pleased to let you know that Paul van Dyk has won two awards for Best DJ and Best Producer.
In addition, we received the Best Label Award for Vandit and the Best Live Act Award for NU NRG.
For more information please click here:
|
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
אתה יודע מה שחר
אולי אתה צודק ואני באמת ילד קטן בן 15
זה ההסבר היחיד לנתון הזה
...Best producer: Paul Van Dyk
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
ואני חשבתי שאנחנו בשנת 2005... |
|
|
| m0sh |
אני לא חושב שלייב אקט של
Nu NRG
כזה מדהים...יש יותר טובים...הם היו סבבה
לא עשו יותר מידי לייב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יודע מה שחר
אולי אתה צודק ואני באמת ילד קטן בן 15
זה ההסבר היחיד לנתון הזה |
מה זה קשור לטרד הזה?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה זה קשור לטרד הזה?! |
סתם ראיתי תתוצאות האלה מעט אחרי הטרד שאמרת שאני מתנהג כמו בן 14
ולראות אחרי זה את פול ואן דייק נבחר כיוצר השנה...
זה ממש גרם לי להרגיש שאני חוזר בזמן איזה 7-8 שנים לאחור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סתם ראיתי תתוצאות האלה מעט אחרי הטרד שאמרת שאני מתנהג כמו בן 14
ולראות אחרי זה את פול ואן דייק נבחר כיוצר השנה...
זה ממש גרם לי להרגיש שאני חוזר בזמן איזה 7-8 שנים לאחור |
לפעמים באמת אתה מסבך אותי
כל מקרה לדעתי ארמין מספר אחד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לפעמים באמת אתה מסבך אותי
כל מקרה לדעתי ארמין מספר אחד |
ממממ...
מתוקי אנחנו מדברים על יצירה...
ועם כל הכבוד גם לקטע החדש של ארמין (שהוא אדיר לדעתי) משצריך לזכות ב-2004 בתואר כזה הוא ללא ספק אנדי מור! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ...
מתוקי אנחנו מדברים על יצירה...
ועם כל הכבוד גם לקטע החדש של ארמין (שהוא אדיר לדעתי) משצריך לזכות ב-2004 בתואר כזה הוא ללא ספק אנדי מור! |
אהה אופס סורי
הייתי בטוח שכל הקטע עם פול ואן דייק זה
The best dj
וחשבתי שאתה מחזיר אותנו אחורה לסטים הלוהטים שלו שד"א הם הסטים הראשונים ששמעתי פעם
בתור יוצר קשה לי להחליט התגלו השנה כל כך הרבה תותחים
לדעתי
whiteroom
היו מקבלים מקום גבוה ברשימה שלי בתור הרכב
בטוח שלא
paul van dyk
שבאמת השנה לא עשה יותר מדי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ...
מתוקי אנחנו מדברים על יצירה...
ועם כל הכבוד גם לקטע החדש של ארמין (שהוא אדיר לדעתי) משצריך לזכות ב-2004 בתואר כזה הוא ללא ספק אנדי מור! |
לא נראה לי שאנדי מור יכול לזכות כיוצר הכי טוב..לפחות לא בקטגוריה "כללית"..
אבל שוב זה גם עניין של סיגנון..
Redanka, Inkfish, Infusion, Dr. Kucho, Mylo, King Unique, Luke Fair, Scumfrog, Habersham, E-Craig, Derek Howell, Skylark...
והרשימה יכולה להימשך לנצח...
אני לא אומר שכל אלו היוצרים הכי טובים..
אבל בהחלט חלקם הוציאו גם אלבומי אומן, גם רמיקסים וגם סינגלים מעולים... |
|
|
| Shahar |
לדעתי אני מור לבד לא יכול לזכות כי חוץ מרמיקס אחד מעלף שלו לא זכורים לי עוד הפתעות שלו לבד השנה
אבל וואיטרום יכולים לקחת בגלל שזה הרכב שמורכב משני תותחים שבאמת עשו הרבה השנה והפתיעו ומגיע להם
צריך להתמקד ביוצרים שבאמת עשו דברים ושחיכינו לכל יצירה ויצירה שלהם השנה
חבל אבל להתחיל דיון על היוצר של 2004 כי כבר היה טרד על זה... |
|
|
|
|