return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Dutch Dimension filmpje('s) (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Flikker em gewoon op m'n server
DJ_Siesta
weet niet precies, zolang er niet massive gedownload wordt valt het wel mee volgens mij.

en anders heb je pech als je te laat bent :stongue:
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is wel een idee...
maar dan ben ik denk ik wel 3 dagen bezig :D

Maar goed idee Gerrit! Ga het vannacht proberen. Als het lukt, post ik morgenvroeg hier de link wel (hoe vaak kan je hem downen dan??).

25 maal :) Ik werd laatst ook op deze site gewezen en is best relaxed...Je kunt gewoon een file tot 1GB uppen en hem vervolgens door 25 man laten downloaden (blijft 1 week geldig). Dus als iemand wat mooi spul heeft wattie wil sharen kun je dat daar dus doen.
Tim81
via K.z.. is ie ook wel te vinden... al is die andere optie natuurlijk handiger!
jp
quote:
Originally posted by Tim81
via K.z.. is ie ook wel te vinden... al is die andere optie natuurlijk handiger!

Ben je bang in het donker?
SnuggLe
Yousendit.co is mislukt de 1e keer. Vannacht probeer ik het nog wel een keer.
Disney
Uppen naar yousendit gaat met 50-60 K/s, dus als je verbinding het aan kan ben je in een kleine 3 uur klaar :)
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ben je bang in het donker?

Hij is bang dat hij gescreenden word :D
Misschien dat ze internet afscreenen op de naam van het programma en dan gaan ze dingen checken ofzo :p. Ruige ouwe whoeeehoeee :p
KOOP JE KAARTJE AWAKENINGS JP...ZE GAAN SNEL! :p
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Disney
Uppen naar yousendit gaat met 50-60 K/s, dus als je verbinding het aan kan ben je in een kleine 3 uur klaar :)

Mooi zo :toothless

Je kan er ook stukjes van maken en dan per stuk op je server zetten en dan eraf halen etc :p Of natuurlijk gewoon alles meteen erop tyfen :)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben nu die set weer aan het luisteren, op mp3.

Oh, ik ben goedkoper dan TMF ;) ;)

Gooi hem op cd :p hoeveel wil je ;) ?

Tim81
quote:
Originally posted by New Wave
Hij is bang dat hij gescreenden word :D
Misschien dat ze internet afscreenen op de naam van het programma en dan gaan ze dingen checken ofzo :p. Ruige ouwe whoeeehoeee :p
KOOP JE KAARTJE AWAKENINGS JP...ZE GAAN SNEL! :p

De @ weigert soms op mijn toetsenbord! :p
Raymond
Dames ik heb deze release TMF-The_DJs(tiesto_special-week24)-svcd.
Dit is 1,2 gig in bere goeie kwaliteit, laat maar ffe weten of ik hem moet uploaden van het weekend :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement