|
Dutch Dimension filmpje('s) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Flikker em gewoon op m'n server |
|
|
| DJ_Siesta |
weet niet precies, zolang er niet massive gedownload wordt valt het wel mee volgens mij.
en anders heb je pech als je te laat bent :stongue: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is wel een idee...
maar dan ben ik denk ik wel 3 dagen bezig :D
Maar goed idee Gerrit! Ga het vannacht proberen. Als het lukt, post ik morgenvroeg hier de link wel (hoe vaak kan je hem downen dan??). |
25 maal :) Ik werd laatst ook op deze site gewezen en is best relaxed...Je kunt gewoon een file tot 1GB uppen en hem vervolgens door 25 man laten downloaden (blijft 1 week geldig). Dus als iemand wat mooi spul heeft wattie wil sharen kun je dat daar dus doen. |
|
|
| Tim81 |
| via K.z.. is ie ook wel te vinden... al is die andere optie natuurlijk handiger! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
via K.z.. is ie ook wel te vinden... al is die andere optie natuurlijk handiger! |
Ben je bang in het donker? |
|
|
| SnuggLe |
| Yousendit.co is mislukt de 1e keer. Vannacht probeer ik het nog wel een keer. |
|
|
| Disney |
| Uppen naar yousendit gaat met 50-60 K/s, dus als je verbinding het aan kan ben je in een kleine 3 uur klaar :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ben je bang in het donker? |
Hij is bang dat hij gescreenden word :D
Misschien dat ze internet afscreenen op de naam van het programma en dan gaan ze dingen checken ofzo :p. Ruige ouwe whoeeehoeee :p
KOOP JE KAARTJE AWAKENINGS JP...ZE GAAN SNEL! :p |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Disney
Uppen naar yousendit gaat met 50-60 K/s, dus als je verbinding het aan kan ben je in een kleine 3 uur klaar :) |
Mooi zo :toothless
Je kan er ook stukjes van maken en dan per stuk op je server zetten en dan eraf halen etc :p Of natuurlijk gewoon alles meteen erop tyfen :) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben nu die set weer aan het luisteren, op mp3.
Oh, ik ben goedkoper dan TMF ;) ;) |
Gooi hem op cd :p hoeveel wil je ;) ? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hij is bang dat hij gescreenden word :D
Misschien dat ze internet afscreenen op de naam van het programma en dan gaan ze dingen checken ofzo :p. Ruige ouwe whoeeehoeee :p
KOOP JE KAARTJE AWAKENINGS JP...ZE GAAN SNEL! :p |
De @ weigert soms op mijn toetsenbord! :p |
|
|
| Raymond |
Dames ik heb deze release TMF-The_DJs(tiesto_special-week24)-svcd.
Dit is 1,2 gig in bere goeie kwaliteit, laat maar ffe weten of ik hem moet uploaden van het weekend :D |
|
|
|
|