|
hoe heet het nummer uit de reclame van Dance Department???
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
als ik het weet wis ik de thread
bedankt he |
|
|
| jp |
| Als jij deze thread wist laat ik je kielhalen op de Ocean Diva :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| welke poepchinees luisterd er nu 538 :tongue3 :crazy: :tongue3 |
|
|
| Remy D |
| hahaha wat gaaf JP dan laat ik hem maar staan. En ik niet rukker Gerrit maar iemand vroeg aan mij hoe dat nummer heet en dan ben ik wel zo aardig om het hier voor haar te vragen.. |
|
|
| jp |
Wat een leuke thread is dit zeg. Fantastisch :toocool:
I'm not in love
So don't forget it
It's just a silly phase
I'm going through
Hakkuh :crazy: |
|
|
| Remy D |
| hoe heet het nummer nou, met al dat gepiep |
|
|
| Daveje |
| euhm het enige recente liedje dat ik ken met gepiep enzo is roman flugel - geht's noch ofzoiets mischien het proberen waard? |
|
|
| jp |
| Rotterdam Termination Source - Poing ? |
|
|
| Daveje |
| hehehe POING POING POING POING :eyespop: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Daveje
euhm het enige recente liedje dat ik ken met gepiep enzo is roman flugel - geht's noch ofzoiets mischien het proberen waard? |
Daar moest ik ook gelijk aan denken, die plaat wordt ook grijs gedraaid door alles wat in de buurt van draaitafels komt. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Daar moest ik ook gelijk aan denken, die plaat wordt ook grijs gedraaid door alles wat in de buurt van draaitafels komt. |
ja best wel jammer, wat ik toch wel stoer vind dat ik hem in november al had :p . maar volgens mij istie nog wel veel ouder. vind het echt een megawause plaat! |
|
|
| Daveje |
| laatst hoorde ik hem zelfs in de now en wow bij flirt....in de URBAN zaal :conf: |
|
|
|
|