return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Monday Bar 9-År 25 Dec 22-05 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby


Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush?
har inte hört dom på ett tag, men när man hört dom för om man lyssna på P3 tema dans så var det lite väl mono/trist. Kanske man skulle kolla in. Ok att Mauro P. kan ses som mono men hans set rockar som fan tycker jag iaf. Picotto står högt upp på min ranking lista..
reveal
dessutom lirar picotto trance, och jag antar att de flesta av oss gillar trance bättre än techno
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush?


vill ni veta vilka sveriges tre bästa djs e (o dom enda som e bra)?

1. robert leiner
2. cari
3. har glömt bort men han finns
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
dessutom lirar picotto trance, och jag antar att de flesta av oss gillar trance bättre än techno
Jag vet inte det ja. Har en hel del set och video klipp när det är fet techno som är smockad med energi från Picotto. Jag tror det är Lizard man som har dessa två Megamind - Kraach och Megamind - Taub , kolla efter dom, hel tunga.
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad

3. har glömt bort men han finns


LOL :D:D:D
Gaby
quote:
Originally posted by reveal


nej, det är därför som jag undrar ifall jag har fel i min uppfattning om vad techno är... (Enya tex :))


Viss techno är helt Ok... lyssnar inte på det hemma men det blir en helt annan sak ute på ett ställe. Publiken skriker och avgudar djn...det är ett jättedrag... måste rekommendera er att inte bara fastna i nån "trancevärld" där inget annat duger. Det är en helt annan grej att lyssna på en skiva än att uppleva det.

Kolla in grabbarna ...Dom är bra!!! Det blir fet drag!!!
Ravesquad
är tiesto en house dj, gaby?:)
Gaby
quote:
Originally posted by reveal
dessutom lirar picotto trance, och jag antar att de flesta av oss gillar trance bättre än techno



... visste ni att Tiesto från början var en house dj?
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad
är tiesto en house dj, gaby?:)


Från början var han det sen har han utvecklat det och nu kan man nog inte kalla honom för det.
Ta Tall Paul, känd house dj... när han körde tillsammans med Tiesto så var det inte nån tråkig house direkt!
Paul Oakenfold var en känd hip hop dj innan han blev det han är idag...

Va vill jag komma till? Ge allt som har med schysst klubbliv en chans...förlita er inte på endast det som kallas för trance.

Har ni hört elektro? Vissa är ju hur bra som helst!!!
King of Clubs
Jag tycker inte att man ska fastna enbart i trance, utan kunna uppskatta annan musik också. Men ärligt, det finns bara inte nån musikform jag stött på som knäcker den hederliga gamla trancen..
Av mina ca 120 cd-skivor är bara typ 7 trance. Vilket iofs mycket beror på att jag upptäckte trance ganska sent och att det är som klippt och skuret för att tanka som mp3s.

Fast det finns musikformer som man bara inte kan förstå att folk gillar. Acid t.ex. eller iaf det som jag hört. Känner mig som en pensionär, men det är bara obehagligt oväsen..

Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


Viss techno är helt Ok... lyssnar inte på det hemma men det blir en helt annan sak ute på ett ställe. Publiken skriker och avgudar djn...det är ett jättedrag... måste rekommendera er att inte bara fastna i nån "trancevärld" där inget annat duger. Det är en helt annan grej att lyssna på en skiva än att uppleva det.

Kolla in grabbarna ...Dom är bra!!! Det blir fet drag!!!


techstylism festerna va roliga...blir det inga fler sånna?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby



... visste ni att Tiesto från början var en house dj?
Tror jag har nåt riktigt gammalt nånstans där Tiësto faktiskt kör ett set med happy hardcore....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement