|
Nieuwsbrief?
|
View this Thread in Original format
| Icone |
Hey!
Kheb van een aantal mensen reeds de vraag gehad om hen op de hoogte te houden van mijn producties (klinkt nogal formeel :)) en kwas daarom op het gedacht gekomen van een kleine nieuwsbrief ineen te steken, zo nu en dan.
Als ge wilt, kunt ge u al inschrijven door u op mijn website (http://www.icone-trance.tk) in te schrijven via de link 'Icone Newsletter?'.
Daar gewoon als comment op de kleine poll uw Voornaam, Naam en Emailadres invullen en 't is in orde!
Mercikes ;)
Wim |
|
|
| Dark Apostle |
| Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's :D ;) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's :D ;) |
Misschien binnekort wel iets uit op single CD, maar voor de rest enkel vinyl ;)
Promo cd's kan ik ni zomaar meer uitsturen, aangezien m'n naam bij een label geregistreerd staat en zij eerste recht hebben op alle releases met die naam. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Icone
Misschien binnekort wel iets uit op single CD, maar voor de rest enkel vinyl ;)
|
verdomme vinyl-facist!!!! :p, bon dan wacht ik wel op uw album...hopelijk duurt het dan ni zolang als het bij Plastic Boy het geval was :p |
|
|
| Gladius |
| idd, een album op cd zou ik meteen kopen! |
|
|
| X-Tune |
done
Niet te veel spam aub. :toothless |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by X-Tune
done
Niet te veel spam aub. :toothless |
Gene schrik hebben - kzal m'n best doen ;) |
|
|
| Pumaz |
| Ow ow, geduld hebben ;) |
|
|
|
|