return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Nieuwsbrief?
View this Thread in Original format
Icone
Hey!

Kheb van een aantal mensen reeds de vraag gehad om hen op de hoogte te houden van mijn producties (klinkt nogal formeel :)) en kwas daarom op het gedacht gekomen van een kleine nieuwsbrief ineen te steken, zo nu en dan.

Als ge wilt, kunt ge u al inschrijven door u op mijn website (http://www.icone-trance.tk) in te schrijven via de link 'Icone Newsletter?'.

Daar gewoon als comment op de kleine poll uw Voornaam, Naam en Emailadres invullen en 't is in orde!

Mercikes ;)
Wim
Dark Apostle
Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's :D ;)
Icone
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's :D ;)


Misschien binnekort wel iets uit op single CD, maar voor de rest enkel vinyl ;)

Promo cd's kan ik ni zomaar meer uitsturen, aangezien m'n naam bij een label geregistreerd staat en zij eerste recht hebben op alle releases met die naam.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Icone
Misschien binnekort wel iets uit op single CD, maar voor de rest enkel vinyl ;)

verdomme vinyl-facist!!!! :p, bon dan wacht ik wel op uw album...hopelijk duurt het dan ni zolang als het bij Plastic Boy het geval was :p
Gladius
idd, een album op cd zou ik meteen kopen!
X-Tune
done


Niet te veel spam aub. :toothless
Icone
quote:
Originally posted by X-Tune
done

Niet te veel spam aub. :toothless


Gene schrik hebben - kzal m'n best doen ;)
X-Tune
al nieuws? :whip:
Pumaz
Ow ow, geduld hebben ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement