return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Dj's wanted!!!
View this Thread in Original format
Dj LPG
Ergens in september of oktober organiseren wij een fuif in hartje aalst. Als gastdj komt normaal gesproken Q-ic. Ikzelf zou normaal de rest van de nacht draaien, maar aangezien ik de affiche dan wat leeg vind, vroeg ik me af of er niet enkele beta's geïnteresseerd zijn om ook een setje komen te draaien...
Liefst natuurlijk dj's die een beetje in de stijl van Q-ic draaien (voor de mensen die zijn stijl niet kennen: hardtrance en techno).trance alla marco V; tiësto; ferry; ydr enzo mag ook altijd. Wij zorgen (hopelijk) voor het volk en jullie mogen zich wat amuseren:)
Mensen die tijd/zin hebben? Helaas kunnen jullie geen vergoeding krijgen aangezien ons startbudget 0€ is en Q-ic al genoeg kost, maar ik wil wel ietsproberen te regelen voor vervoerskosten ofzo als jullie dat willen;)
djcresto
en gaat die Q dinges volk trekken? Ik heb er alvast nog nooit van gehoord...
FUSyke
Ik heb hem nog niet bezig gehoord maar ik heb zijn naam wel al veel gezien. Is hij niet het broertje van Ghost?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
en gaat die Q dinges volk trekken?

Jumperkes :toothless
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jumperkes :toothless


Woot, gore Wesley zal der ook zijn dan :D
Dj LPG
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik heb hem nog niet bezig gehoord maar ik heb zijn naam wel al veel gezien. Is hij niet het broertje van Ghost?


idd, aangezien ghost te duur was gaan we voor zen broertje:p
eieregooie
nooit van gehoord :D

ik vrees dat ik ook niet echt geschikt ben voor dit feestje... veel harder dan op Mindhunters gaat t nie worden :toothless
FUSyke
quote:
Originally posted by eieregooie
nooit van gehoord :D

ik vrees dat ik ook niet echt geschikt ben voor dit feestje... veel harder dan op Mindhunters gaat t nie worden :toothless


Je set op Mindhunters valt niet echt te vergelijken met wat Q-ic brengt:) *Denkt terug aan ei @ Mindhunters mmm dat was zo zalig ... echt één van mijn lievelingssetjes;) *
eieregooie
quote:
Originally posted by FUSyke
Je set op Mindhunters valt niet echt te vergelijken met wat Q-ic brengt:) *Denkt terug aan ei @ Mindhunters mmm dat was zo zalig ... echt één van mijn lievelingssetjes;) *


Hahaha... was dat de set of was dat de alcohol? :p

Nee, t was wel geslaagd :)
FUSyke
quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha... was dat de set of was dat de alcohol? :p

Nee, t was wel geslaagd :)


De set ...








... met wat alcohol:p

xcape
Zie zo een set evt wel zitten aangezien ik ook wel vrij goed thuis ben in techno en tech trance.
X-Tune
quote:
Originally posted by djcresto
en gaat die Q dinges volk trekken? Ik heb er alvast nog nooit van gehoord...


Misschien is het niet de bedoeling om volk te trekken, net zoals het beta feest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement