return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
K-PAXian - On A Beam of Light 001
View this Thread in Original format
K-PAXian
Äh, vafan. Den är ju ändå klar, så varför dra ut på det? ;)

Här får ni lite "helggodis" att lyssna på om ni vill. Hoppas att ni gillar den lika mycket som jag. :happy2:

Cirka 75 minuter lång.
108 MB stor fil.

Zipfil: K-PAXian - On A Beam of Light 001

Tracklist:

1. 2 Players - Signet (Original Mix)
2. EnMass - Needle Damage
3. Armin Van Buuren - Communication (Original Mix)
4. Witness of Wonder - Emotions In Motion (Thrillseekers Remix)
5. Ronski Speed - Iris (Original Mix)
6. Mirco de Govia - Voller Sterne (Super8 Remix)
7. Signum - Push Through
8. Evolve - Safe To Dream (Thrillseekers Remix)
9. Plastic Boy - Live Another Life
10. Six Thirty - Night Rider
11. Rapid Eye - Circa-Forever (R.E. Chilled Mix)
12. Super8 - Cre8

Enjoy! :cool:
CJ InterCity
tack! ska höras på lördag när jag pluggar :D
Dj_Irish
Laddar ner. Ser ut som en skön mix att lyssna på här på jobbet :)
DjAviander
Tracklisten ser riktigt mumsig ut! Postar i vanlig ordning kommentarer senare :)
K-PAXian
Spelade detta i helgen för några andra kompisar och de gillade detta väldigt mycket. :)

Ser fram emot kommentarerna. :)
dbl
låter nice du :)
NooN
Det är en sån här mix som jag vill höra ute på dansgolven.
En blandning mellan gammalt och nytt.
Det bästa är när man mitt i ett set hör breaket från en gammal godigt och bara skriker "woooooaaah!". Helt underbart.
K-PAXian
quote:
Originally posted by NooN
Det är en sån här mix som jag vill höra ute på dansgolven.
En blandning mellan gammalt och nytt.
Det bästa är när man mitt i ett set hör breaket från en gammal godigt och bara skriker "woooooaaah!". Helt underbart.


Håller med. Jag försöker göra så så gott jag kan med mina trancemixar; blanda gammalt och nytt. Det blir trevligare då. ;)
Kul att du gillade den! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement