return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Trance Reviews - Maart/April 2005
View this Thread in Original format
Real
Paul Van Dyk vs Blondie - Unknown Title
Zeer oude plaat, verschenen op whitelabel. De 2e track van de B-side is een remix van Sing It Back van Moloko. De 2 andere tracks zijn zeker ook niet slecht.

Cern - Go Fly
Jawadde. :eyespop: H��rlijke uplifting/energetic trancer op het ASOT label. Met een Kerosin en een Nitro mix. In de Nitro mix zit dat ietsje meer "power" achter, deze is dan ook mijn favoriet :D
Kerosin 8/10
Nitro 8.5/10

Cosmic Gate Feat. Jan Johnston - I Feel Wonderful
Bootlegje van Cosmic Gate z�lf. De 12" mix is gewoonweg heerlijk, wel redelijk stevig. :)
Dan is er ook nog de AM to PM mix. Een progressive track (van Cosmic Gate :crazy: ) Ik ben aangenaam verrast. :)
12" Mix 8,5/10
AM to PM 8,5/10

Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix)
Deze is redelijk gehyped. Geen onaardige remix, hoewel er eigenlijk niet zoveel verschil is met de original :/
Sincere (Smith & Pledger 2005 Remix) 7,5/10

John O Callaghan - Resolutions
Weer zo'n typische hedendaagse trancer.
Original 7/10
Octagen Remix 7/10
Andy Haggerty Remix 6/10
Buoyant
quote:
Originally posted by Real
Bootlegje van Cosmic Gate z�lf.

Lekker plaat, heeft me ff doen zweven op Trance Energy, nog een pintje met het feit dat deze plaat echt zo heet, want uiteindelijk is het gewoon de vocal van skydive deronder.
Phortastic
quote:
Originally posted by Real

Bootlegje van Cosmic Gate z�lf. De 12" mix is gewoonweg heerlijk, wel redelijk stevig. :)
Dan is er ook nog de AM to PM mix. Een progressive track (van Cosmic Gate :crazy: ) Ik ben aangenaam verrast. :)
12" Mix 8,5/10
AM to PM 8,5/10

same als Cosmic - Freefall ?
Real
quote:
Originally posted by Phortastic
same als Cosmic - Freefall ?

ow da kan wel :)
CygnusX
Kobee - Endless Thoughts (Elektrokid Remix)
E�n van mijn favorieten op dit moment. Al een paar maanden oud, maar dankzij ASOT (ep.185) heb ik het toch ontdekt. Uplifting trance met veel energie en een lange melodie, en zonder al te veel extra extra's.
8.5/10
CygnusX
Js Ten - Inreal (Original Mix/Factoria Remix)
De Original Mix is vrij stevige melodische hardtrance, niet slecht, maar ook niet bijzonder. De Factoria Remix voegt een grote schep energie en een vette breakdown toe. Al bij al niet bepaald vernieuwend, maar wel goed dansvloermateriaal, vooral de Factoria Remix. Elof draaide 'm (de Factoria Remix) al een paar weken terug en ik herinner me dat deze toen uitstak boven de rest.
Original : 6.5/10
Factoria : 7.5/10

Thomas Datt - Alone (Original Mix/Inertia Remix)
Tot nu toe kon Thomas Datt me amper bekoren, behalve met zijn remix van True Form - Forbidden Colours. Dit nummer bouwt standaard, maar stevig op. Bij de breakdown wordt het rustiger en is er een mooie zomerse melodie. De Inertia (aka John O'Callaghan) Remix maakt het geheel wat energieker en steviger, ten koste van het zomerse gevoel. 2 goeie nummers, ��n van Thomass Datt's betere producties. Van de Inertia Remix had ik misschien wat meer verwacht.
Original : 7.5/10
Inertia : 7/10
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by CygnusX

Tot nu toe kon Thomas Datt me amper bekoren, behalve met zijn remix van True Form - Forbidden Colours.

Had nochthans gedacht datt Antarctic Rain iets voor jou zou zijn. � love it anyway! of Ken Novastorm - Heavens Caliber (Thomas Datt's 2nd Rework):eek:
CygnusX
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Had nochthans gedacht datt Antarctic Rain iets voor jou zou zijn. � love it anyway! of Ken Novastorm - Heavens Caliber (Thomas Datt's 2nd Rework):eek:

Die 2 heb ik nog niet gehoord :) Moet ik eens uitproberen dan...
TOR
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

dat zijn ook mijn twee favorieten :)

lang geleden dat ik nog iets van hem heb gehoord..
ahp2002
Armandi - Philtre
Banshee heeft weer een top hardtrancer getekend. Atmospherisch, hypnotiserend en zo knallend!

Quadran - Dont U Know (Antidote Remix)
Vond hem pas goed na 5x luisteren ofzo. Wat een sfeer toch weer in die producties van Antidote

Purple Haze - Adrenaline/Push Off Me
Vette gave plaat, beetje nathan fake - outhouse, maar dan steviger. Push off Me is wazige breakbeat achtige electrodingetjestechhouse. Erg tof!

Clokx - Feeling
Ron van den Beuken is terug met CLokx! Vette technofeel in de a-kant. Melodietje in de break lijkt wel wat veel op Overdrive.

CygnusX
quote:
Originally posted by ahp2002
Armandi - Philtre
Banshee heeft weer een top hardtrancer getekend. Atmospherisch, hypnotiserend en zo knallend!

Het sampletje op de bonzai-site klonk veelbelovend
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by ahp2002
wazige breakbeat achtige electrodingetjestechhouse.

That really narrows it down...:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement