return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[30-4-2005] Boulevard Of Dance - Spuiboulevard, Dordrecht
View this Thread in Original format
Frankisback
Op vrijdag 30 april (konininginnedag) is Dordrecht de place te be. Het evenement vindt dan plaats in het centrum van de stad op de Spuiboulevard. Dancetour Dordrecht is beter bekend als Grolsch Boulevard of Dance en wordt voor de vierde maal georganiseerd. Line Up:

- Misja Helsloot,
- Rank-1
- Marco V
- JP
- Scott Project

MC Ricardo da Silva.

Datum 30 April 2005
Locatie Dordrecht (Spuiboulevard (centrum))
Website http://www.boulevardofdance.com
Matthijs
Line-up is niet slecht, jammer dat de sfeer in Dord dat meestal wel is...
Asperge
zelfde line-up als vorig jaar???
Cosmic
Scot P? :p

Super line-up, alleem beetje ver weg helaas......
SnuggLe
Des te dichter bij Dordt.....
X-Tune
*gratis* toegang :haha: :haha:
Moest dat in de titel?
Keldana
@ Line-Up

and ATB will be there !!! ;)
Muppy
quote:
Originally posted by FunkySimon
goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005!

voor 2005 is het deze:

three drives
cosmic gate
marco v
ATB
fausto


dat zou ook kewl zijn!
eieregooie
quote:
Originally posted by FunkySimon
goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005!

voor 2005 is het deze:

three drives
cosmic gate
marco v
ATB
fausto


lol

maar t blijft een kutfeest :p Ben er vorig jaar geweest... Muziek was ok, maar t volk was echt rag :mad:
djrenco
ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje:D :D :D

edit: t volk is idd rag;) tering wat liepen daar vage mense rond

eieregooie
quote:
Originally posted by djrenco
ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje:D :D :D

edit: t volk is idd rag;) tering wat liepen daar vage mense rond


Als Dordter had je dat dus kunnen weten he :p Enneh... Armin feestje > BLVD Of Dance :o

:D
Partyhardy!
A.s. zondag weer een gratis B.O.D. events feestje. Dit keer in Breda. Hopen dat het nu beter weer wordt dan vorig jaar! :eek:
Dj's:
ATB
Bas & Ram
Cor Fijneman
Dazzle
Scot Project

Ik ga wel even een kijkje nemen :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement