|
[30-4-2005] Boulevard Of Dance - Spuiboulevard, Dordrecht
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
Op vrijdag 30 april (konininginnedag) is Dordrecht de place te be. Het evenement vindt dan plaats in het centrum van de stad op de Spuiboulevard. Dancetour Dordrecht is beter bekend als Grolsch Boulevard of Dance en wordt voor de vierde maal georganiseerd. Line Up:
- Misja Helsloot,
- Rank-1
- Marco V
- JP
- Scott Project
MC Ricardo da Silva.
Datum 30 April 2005
Locatie Dordrecht (Spuiboulevard (centrum))
Website http://www.boulevardofdance.com |
|
|
| Matthijs |
| Line-up is niet slecht, jammer dat de sfeer in Dord dat meestal wel is... |
|
|
| Asperge |
| zelfde line-up als vorig jaar??? |
|
|
| Cosmic |
Scot P? :p
Super line-up, alleem beetje ver weg helaas...... |
|
|
| SnuggLe |
| Des te dichter bij Dordt..... |
|
|
| X-Tune |
*gratis* toegang :haha: :haha:
Moest dat in de titel? |
|
|
| Keldana |
@ Line-Up
and ATB will be there !!! ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005!
voor 2005 is het deze:
three drives
cosmic gate
marco v
ATB
fausto |
dat zou ook kewl zijn! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
goed gezocht! je hebt alleen 1 ding fout gedaan er moet staan Datum 30 April 2004 en niet 2005!
voor 2005 is het deze:
three drives
cosmic gate
marco v
ATB
fausto |
lol
maar t blijft een kutfeest :p Ben er vorig jaar geweest... Muziek was ok, maar t volk was echt rag :mad: |
|
|
| djrenco |
ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje:D :D :D
edit: t volk is idd rag;) tering wat liepen daar vage mense rond |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djrenco
ATB owns!!! t was zeker een geslaagd feestje:D :D :D
edit: t volk is idd rag;) tering wat liepen daar vage mense rond |
Als Dordter had je dat dus kunnen weten he :p Enneh... Armin feestje > BLVD Of Dance :o
:D |
|
|
| Partyhardy! |
A.s. zondag weer een gratis B.O.D. events feestje. Dit keer in Breda. Hopen dat het nu beter weer wordt dan vorig jaar! :eek:
Dj's:
ATB
Bas & Ram
Cor Fijneman
Dazzle
Scot Project
Ik ga wel even een kijkje nemen :cool: |
|
|
|
|